חיפוש באתר

כללי

נהלי הרשמה ומידע כללי

תוקף המנוי: המנויים שברשותכם הינם עונתיים ותוקפם ייפוג באוגוסט 2021, לא ניתן להשתבץ למופעים לאחר מועד זה.

כניסה לאולם: הכניסה לאולם מתבצעת באמצעות הודעת סמס אותה תקבלו כיום לפני המופע למכשיר הנייד אותו הזנתם בעת רכישת המנוי. בהודעה מופיעים מקומות הישיבה באולם. הסדרנים בכניסה יסרקו את המסרון והכניסה לאולם תהיה מהירה ונוחה ללא צורך לעבור בקופה.

איחור להצגות: אנו עושים את מירב המאמצים להתחיל את ההצגות בשעה הנקובה. כדי להימנע מאי נעימות ועמידה בתור מומלץ להגיע כחצי שעה לפני תחילת ההצגה. על מנת למנוע הפרעה בצפייה לצופים, המאחרים יופנו למקומות פנויים בשורות האחרונות באולם  ויתפסו את מקומותיהם רק בהפסקה במידה ותתקיים.

גישה לבעלי מוגבלות: קיימים סידורים מיוחדים המאפשרים דרכי גישה וצפייה לאנשים עם מוגבלות, יש לפנות לרכז הנגישות אריה מלק בטלפון 073-2085900 עד שבוע לפני המופע לסידורים מיוחדים.

סידורי מקומות: במנוי המקומות הינם קבועים על פי מה ששיבצתם ובחרתם בעת הרכישה. הנהלת ההיכל שומרת את הזכות לבצע שינויים תוך עדכון הלקוח מראש במידת הצורך. בהצגות ומופעי בחירה המקומות אינם המקומות הקבועים במנוי אלא על פי זמינות האולם.

מדיניות ביטולים: ניתן לבטל הצגה/מופע עד 48 שעות לפני קיומה תוך הודעה טלפונית או בדוא"ל לקופות ההיכל. במידה ולא תגיעו למופע ולא ביטלתם מראש, ייחשב הדבר כאילו צפיתם במופע ולא נאפשר קבלת מופע חלופי.

ביטול מופע וקבלת החזר כספי כרוכה בעמלת ביטול של 5% ממחיר הכרטיס.

לא ניתן לבטל מנוי לאחר 14 יום ממועד הרכישה ולקבל החזר כספי, ניתן להעביר את המנוי לאדם אחר או לשבץ מופעים חלופיים בהתאם לזמינות בהיכל.

מנוי פתוח: המנוי בהיכל התרבות לוד הינו מנוי פתוח, כלומר, ברכישת מנוי מקבלים 5 הצגות לבחירה מתוך 7, ו-2 מופעי בחירה במתנה ממגוון המופעים שמגיעים להיכל. (ניתן לבחור גם בהצגות תאטרון נוספות). ברכישת המנוי מומלץ להשתבץ מראש להצגות על מנת להבטיח מקומות מועדפים לצפייה.

לקוחות שרכשו כרטיסים למיני מנוי בשנת 2019, יקבלו באותו המחיר הצגת בחירה נוספת ויוכלו לשדרג למנוי המלא בתוספת החלק היחסי בלבד.

מופעי בחירה: להנאתכם מופעי בחירה המצטרפים למנוי, ניתן לממש את מופעי הבחירה עד לתאריך ה-31.8.21 בלבד, ולכן מומלץ לבחור ולהזמין. הזמנת מופע בחירה נעשית על בסיס מקום פנוי. את הכרטיס למופע הבחירה ניתן להזמין בקופות ההיכל בשעות הפעילות או באופן עצמאי בהתחברות לאתר. אנו משבצים מופעים והצגות באופן שוטף לאורך השנה ולכן מומלץ להתעדכן באתר "אירועי תרבות בלוד". מופעי הבחירה הינם עד רמת מחיר יחסית של ההצגה, במופעי אמרגן חיצוניים ייתכן ויהיה צורך להוסיף את החלק היחסי על המופע.

כרטיסים מוזלים: מנויי ההיכל נהנים מרכישת כרטיסים מוזלים למופעים והצגות שונות המתקיימות בהיכל. כרטיסים אלו ניתן לרכוש עד ל-24 שעות לפני המופע. בערב המופע לא תינתנה הנחות כלשהן והמחיר יהיה מחיר מלא. לתשומת ליבכם, לק מהמופעים שייכים לאמרגנים או למפיקים פרטיים השוכרים את אולם היכל התרבות ומעבירים כמות מסוימת של כרטיסים מוזלים ועל כן ייתכן ואלו יאזלו, על כן מומלץ למהר ולרכוש.

משלוח מסרון תזכורת: אנו שולחים מסרונים עם הכרטיסים הדיגיטליים וכתזכורת למופע, איננו מתחייבים לשלוח מסרונים תמיד והאחריות על הנוכחות באולם במועד המופע הינה של הלקוח בלבד.

שעות פתיחת קופות ההיכל: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00, וכשעה לפני תחילת מופע.

טלפון קופה ראשי: 073-2085900

פקס: 08-9153345

 דוא"ל: tarbutlod1@gmail.com

אתר אינטרנט: https://lod.smarticket.co.il/   

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות