חיפוש באתר

כללי

מכרז פומבי לאספקת מוצרי המזון

להורדת הקובץ לחצו כאן

"תפוח" רשת מתנ"סים לוד ( ע"ר 580567881)

מכרז פומבי לאספקת מוצרי המזון

מכרז פומבי מס' 1/2022
חודש ינואר שנה 2022

יש לחתום במקומות המסומנים וחתימה בר"ת בסוף כל עמוד כולל חותמת
יש לכרוך את ההצעה

"תפוח" רשת מתנ"סים לוד

מכרז פומבי לרכישת מוצרי מזון מס' 1/2022
1. כללי
תפוח רשת מתנ"סים לוד (ע"ר 580567881 ) (להלן – "המזמין"), מזמין בזה מציעים מתאימים, אשר מתקיימים בהם, בין היתר, התנאים המוקדמים כהגדרתם בסעיף 2 להלן, להציע הצעות מחיר לרכישת מוצרי מזון, בהתאם לרשימת מוצרי מזון המפורטת בנספח א' (לאחד מהם או יותר) (להלן:"השירותים") בכפוף לתנאים האמורים בהסכם ההתקשרות המצ"ב למכרז. מובהר כבר בפתח מכרז זה שכל מקום בו מפורט תיאור המציע בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.

א. את מסמכי המכרז ניתן להוריד מאתר האינטרנט של המזמין.

ב. ההצעה תתייחס לכל סוגי השירותים המפורטים בחוזה ההתקשרות הרצ"ב ונספחי המכרז. על המציע לערוך, על חשבונו ועל אחריותו, את כל הבירורים דרושים לו לשם קבלת כל המידע הדרוש לו להכנת הצעתו ולהגשתה. תאור תהליך העבודה והשירות הנדרש מפורטים בנספח ד' למכרז.

ג. עם הגשת ההצעה יראה המציע כמי שכל העובדות והנסיבות ידועות ונהירות לו, כמי שערך כל בדיקה שהייתה נחוצה לו לשם הכנת ההצעה והגשתה, וכי הוא לא הסתמך על מצג כלשהו של המזמין או מי מטעמו. לא תשמע מצדו של המציע כל טענה בדבר טעות ו/או הטעיה ו/או אי ידיעה של פרט כלשהו לגבי כל עניין הקשור בהצעה ו/או המופיע בה ו/או שאינו מופיע בה.

ד. המציעים מתבקשים לקרוא בעיון את מסמכי המכרז, ולהגיש את הצעתם בהתאם לכתוב בהם. את דרישות המזמין במכרז זה יש למלא כלשונן, וכל סטייה, שינוי או חוסר (להלן יחדיו: "סטייה") עלולים להביא לפסילת ההצעה. לעניין זה יובהר:
i) המזמין לא חייב לאשר הצעה שיש בה משום סטייה מהותית מתנאי המכרז.
ii) המזמין אינו מחויב להתעלם גם מסטיות שאינן מהותיות מתנאי המכרז, וממילא גם סטיות שאינן מהותיות עלולות להביא לפסילת ההצעה - על פי שיקול דעתו הבלעדית של המזמין.
iii) החליט המזמין שלא לפסול הצעה על הסף בשל סטייה לא מהותית – ירשה המזמין למציע לתקן את הצעתו תוך פרק זמן שיקבע. לא תוקנה הסטייה תוך פרק הזמן האמור – תחשב לסטייה מהותית ותביא לפסילת ההצעה.

ה. המזמין שומר לעצמו את הזכות לערוך שינויים במסמכי המכרז כולם או חלקם עד למועד הגשת ההצעות. שינויים אלה יהוו חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז וישלחו לכל המציעים. כמו כן, המזמין שומר לעצמו את הזכות לדחות או לבטל את המכרז בכל שלב וזאת מכל סיבה שהיא ללא צורך במתן נימוקים כלשהם.

ו. מצ"ב למכרז זה הסכם התקשרות המהווה חלק בלתי נפרד של תנאי המכרז (לעיל ולהלן: "ההסכם").

2. תנאי סף מוקדמים להשתתפות במכרז

רשאים להציע הצעה, תאגידים רשומים כדין בישראל, העומדים במועד הגשת הצעות, בכל התנאים המפורטים להלן :
א. על המציע להיות בעל ניסיון רציף של לפחות 3 השנים האחרונות ומצטבר של לפחות 5 שנים מתוך-10 השנים האחרונות בשיווק והפצת מגוון מוצרי המזון למוסדות חינוך או/ו תרבות.
על המציע לצרף אישור מרו"ח/עו"ד המעיד על עמידתו בתנאי הנ"ל.
ב. על המציע להיות בעל נסיון אספקת מוצרי המזון בהיקף כספי של לפחות 100,000 ₪ בשנה ללקוח אחד או למספר לקוחות במצטבר, במהלך 3 השנים האחרונות.
על המציע לצרף חשבוניות המעידות על עמידתו בתנאי הנ"ל.
ג. על המציע להיות בעל יכולת מוכחת של הפצת מוצרי מזון באופן קבוע ל-10 אתרים שונים לפחות בשנה אצל לקוח אחד או מספר לקוחות במצטבר במהלך 3 השנים האחרונות.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל ובנוסף עליהם על המציע לעמוד בתנאי הסף הבאים:
ד. המלצות משלושה לקוחות בענף החינוך/תרבות בישראל להם נתן המציע שירותים בהתאם למוצרים אליו יגיש את הצעתו.
על המציע לצרף להצעתו המלצות בנוסח המפורט כנספח ו' למכרז.
ה. המציע מחזיק ברישיון תקף לניהול עסק שניתן על ידי הרשות המקומית הרלוונטית לפי חוק רישוי עסקים, תשכ"ח-1968.
על המציע לצרף להצעתו העתק מרישיון ניהול עסק.
ו. להצעה יש לצרף תצהיר חתום כדין ע"י מורשי החתימה של המציע בנוסח המצורף כנספח ג' למכרז על כך שהמציע הנו תאגיד .

ז. להצעה יש לצרף את הסכם ההתקשרות המצורף לחוברת המכרז כנספח ז', כדלקמן: המציע ירשום ב- 2 עותקים של ההסכם, את שם המציע וכתובתו (במבוא להסכם), ויחתום על גבי כל עמוד מההסכם בראשי תיבות, וכן יחתום את חתימתו המלאה בסוף ההסכם במקום המיועד לכך, ויצרף את עותקי ההסכם, כשהם חתומים במקור, להצעתו.
כמו כן, המציע יגיש ערבות לקיום ההסכם (נספח ח'). במידה והערבות לא תוגש, הצעתו תיפסל. המזמין יהיה רשאי להגיש את הערבות לגביה כל אימת שהמציע לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי תנאי המכרז לרבות הסכם ההתקשרות.
ח. ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת. חל איסור מוחלט על הגשת הצעה אחת על ידי שתי ישויות משפטיות. כל המסמכים והאישורים לרבות הערבות הבנקאית יהיו על שם המציע בלבד.

3. אישורים
א. על המציע לצרף להצעתו גם את המסמכים והאישורים הבאים:
i) אישור תקף על ניהול פנקסי חשבונות ורשומות על פי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות) תשל"ו-1976, על שם המציע.
ii) אישור תקף על ניכוי מס במקור, על שם המציע.
iii) אישור רישום המציע ואישור עו"ד על זכויות החותמים בשם המציע וסמכותם לחייבו בחתימתם.
iv) תעודת עוסק מורשה.
v) תעודת כשרות בתוקף
vi) תעודה ממשרד הבריאות בתוקף
vii) הצהרה בדבר קרבה משפחתית- המציע נדרש להצהיר בכתב, בפני עו"ד, אם יש לו או אין לו קרבה משפחתית. לעניין זה "קרוב"- בן זוג, הורה, בן או בת, אח או אחות – לעובדי המזמין.
ב. אי צירוף מסמכים אלה כולם או חלקם עלולה להביא לפסילת ההצעה.

4. הצהרות המציע:
בהגשת הצעתו למכרז המציע מצהיר בפני המזמין הצהרות אלה (זאת מבלי לגרוע מהצהרות נוספות שלו במקומות אחרים בחוברת המכרז- ראה נספח ה'):
4.1 כי ידועים לו פרטי השירות שאותו הוא יחויב לספק למזמין, אם יזכה במכרז.

4.2 כי הוא בעל כל הרישיונות, ההיתרים, ההסמכות והאישורים הנדרשים לפי כל דין לניהול פעילותו העסקית;

4.3 כי לא ידועה לו כל מניעה על פי דין אשר מונעת ממנו התקשרות בהסכם על פי המכרז.

4.4 כי הוא עוסק ומתמחה בכל התחומים הרלוונטיים לביצוע התחייבויותיו על פי המכרז וההסכם הנלווה לו; וכי יש לו את המיומנות וכוח האדם המתאים לצורך ביצוע התחייבויותיו האמורות.

4.5 כי הוא מצהיר ומתחייב כי לא הוא ולא עובדיו לא הורשעו בעבירות שיש עימן קלון והוא מתחייב שלא להעסיק עובד שהורשע כאמור.

4.6 כי הוא קיבל את מלוא המידע הרלבנטי לצורך הגשת הצעתו וההתקשרות בהסכם, כי בדק מידע זה באופן ישיר, וכי על סמך בדיקתו את המידע כאמור לעיל, הוא רואה במחיר המוצע על ידו משום תמורה מלאה והוגנת בעבור כל הנדרש ממנו במכרז ובחוזה (אם יזכה), ובעבור כל חלוקת סיכון בין המזמין לבינו, כפי שזו מופיעה בחוברת המכרז.

4.7 כי אין הוא מחויב כלפי אף אדם או גוף אחר בהתחייבות כלשהי (לרבות התחייבות מותנית), המנוגדת להתחייבויותיו על פי ההסכם שיכרת עימו (אם יזכה), או העלולה לשים אותו במצב של ניגוד עניינים בין המחויבות שלו על פי ההסכם לבין כל מחויבות אחרת.

4.8 כי הוא מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

4.9 כי לא מתנהל נגדו, ולמיטב ידיעתו לא צפוי להתנהל נגדו, כל הליך שתכליתו פירוק החברה, מחיקתה, כינוס נכסיה, הקפאת הליכיה וכיוצ"ב; וכי ולא מתנהלות נגדו תביעות משפטיות בסכומים, אשר עשויים לפגוע ביכולתו של המציע למלא את התחייבויותיו כלפי המזמין על פי המכרז (אם יזכה בו).
היה ולאחר הגשת הצעתו קרה אחד האירועים דלעיל - המציע מתחייב להודיע על כך למזמין לאלתר.
5. ההצעה

א. על המציע לתת הצעת מחיר לרכישת פריט של מוצר מזון אחד או יותר מהרשימה המפורטת בנספח א' למסמכי המכרז. יודגש כי ניקוד הצעת מחיר של כל מציע יחושב ,בין השאר, ע"פ שיעור המוצרים/מוצרים להם תינתן על ידו הצעת מחיר מסה"כ אלה הכלולים בנספח א' (ראה טבלת השוואת המציעים המצורפת למכרז).
ב. נספח א' מהווה רשימת המוצרים ובה יצוין המחיר המלא והמקסימלי של כל פריט מזון בנפרד.
ג. הצעת המחירים תוגש במטבע ישראלי בלבד, ב- 2 עותקים, על גבי הצעת המציע.כל תיקון בהצעת המחיר על המציע לחתום על ידי התיקון בחתימה וחותמת.
ד. מובהר ומוסכם בזאת כי המחיר המוצע והנקוב בהצעת המחיר של המציע כולל ביצוע מלא ומושלם של כל הפעולות וההתחייבויות שיש לבצע על פי מסמכי המכרז, לרבות ההוצאות הכרוכות בביצוע רכישת המוצרים כוללת הוצאות הדרושות במתן השירותים ולרבות לשכר עובדים, רכש, העמסה, הובלה, פריקה ומסירה של מוצרי מזון. המציע לא יהא זכאי לכל תשלום נוסף מעבר למחיר שנקבע בחוזה.
ה. המציע מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע ההסכם וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

6. הוצאות
6.1 כל ההוצאות מכל מין וסוג שהוא, הכרוכות בהכנת והגשת ההצעה תחולנה על המציע.
6.2 את מסמכי המכרז ותנאיו ניתן לקבל במזכירות המזמין ב-רח' קפלן 2, לוד (להלן: "משרדי המזמין"), אצל גב' פולינה גלקין בין השעות 14:00-18:00, ללא תשלום. כמו כן, ניתן יהיה להוריד מסמכי המכרז מהאתר האינטרנט של המזמין: https://www.matnaslod.co.il.
מובהר כי תנאי להשתתפות במכרז הינו קבלת מסמכי המכרז.

7. תוקף ההצעה
7.1 ההצעה תהא בתוקף לתקופה של 90 יום מהמועד האחרון להגשת הצעות.

7.2 המזמין אינו מתחייב לשקול את ההצעות ולהחליט לגביהן לפני מועד פקיעת תוקפן.

i. במקרה של פניית המזמין למציעים בבקשה להארכת תוקף ההצעות לתקופה נוספת, יהיה כל מציע רשאי, לפי בחירתו, להחליט האם להאריך את תוקף הצעתו; אם לאו; כאשריוארך תוקף ההצעה - יהיה הדבר בתנאי המכרז.
ii. מציע שסרב להאריך תוקף הצעתו, או לא הודיע למזמין על הארכתה כמבוקש - לא ישתתף בהמשך תהליך הבחירה של ההצעות.

8. הגשת ההצעות
8.1 הצעות בהתאם לדרישות המפורטות במכרז, יש להפקיד במסירה אישית, במעטפה סגורה נושאת ציון מכרז מס' 1/2022. את ההצעות יש להכניס בתיבת המכרזים הממוקמת במשרדי המזמין ,בהיכל התרבות, ברחוב קפלן 2, לוד. שימת הלב כי הצעת המחיר תופרד ותוכנס למעטפה נפרדת בתוך המעטפה הנ"ל.
לא יתקבלו הצעות בשום דרך אחרת אלא זאת המפורטת בסעיף זה.
8.2 המציע יחתום על כל דף מהמסמכים הנ"ל, חתימה מלאה במקום המיועד לכך בכל מסמכי המכרז, ישים את המסמכים במעטפה סגורה (ובתוכה במעטפה נפרדת מעטפת הצעת המחיר סגורה) ויכניס את המעטפה לתיבת המכרזים המיועדת לכך במשרדי המזמין. ההצעות תוגשנה במסירה אישית ולא באמצעות הדואר או בכל דרך אחרת.
8.3 הצעת המחיר תוגש במטבע ישראלי בלבד,לא כולל מע"מ. הגיש מציע את הצעתו במטבע זר - תהא למזמין הברירה:
א. לפסול את הצעתו על הסף, ולמציע לא תהא כל טענה בגין החלטה כאמור;
או
ב. לקבל את הצעתו, כאשר היא תחשב כאילו היא הוגשה לפי השער היציג הידוע במועד פתיחת מעטפות המכרז.
8.4 הצעת המחיר תכסה:
8.4.1.1 את כל הוצאות המציע, לרבות אספקת מוצרים וביטוחם, העסקת העובדים,הפעלת ציוד וכל הוצאה אחרת הנדרשת לצורך מתן השירותים נשוא המכרז.
8.4.1.2 את כל ההיטלים, המסים ותשלומי החובה;
8.4.1.3 את כל חלוקות הסיכון המפורטות במכרז.

8.5 המציע יגיש את הצעתו בקובץ מקורי של מסמכי המכרז, מבלי לבצע בהם כל תיקון, שינוי, תוספת או הסתייגות שהיא ויצרף להצעתו את כל המסמכים המפורטים בסעיף 3 דלעיל.

8.6 ערך המציע שינוי, תיקון או הסתייגות מכל מין וסוג שהוא, במסמכי המכרז (למעט השלמת הפרטים הנדרשים ממנו בהצעתו) יהיה המזמין רשאי, מטעם זה בלבד, לפסול את ההצעה או, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לבקש מהמציע לתקן את הצעתו. בכל מקרה (גם אם המזמין לא העיר לשינויים כאמור) יחייב את הצדדים הנוסח של מסמכי המכרז, אשר הוכן ע"י המזמין וכפי שנמסר למציעים.
8.7 כל הצעה תהא בתוקף לתקופה של 90 (תשעים) יום מהמועד האחרון להגשת הצעות במכרז. המזמין יהא רשאי לדרוש את הארכת תוקף ההצעה למשך 60 (שישים) יום נוספים והמציע מחויב לפעול בהתאם לדרישה זו.
8.8 לא הגיש המציע את הצעתו בהתאם לאמור לעיל, יהיה המזמין, מטעם זה בלבד, רשאי לפסול את ההצעה או, לחילופין ולפי שיקול דעתו לדרוש כי המציע יתקן, ישלים או יבהיר את הצעתו או, לחלופין, להתעלם מכל הסתייגות, שינוי או תיקון שצירף המציע ולראות את הצעתו כאילו הוגשה ללא הסתייגות כאמור.

א. ההצעות יוגשו לא יאוחר מיום 24/02/22 עד השעה 12:00. הצעה שלא תהא במועד ובשעה האמורה בתיבת המכרזים לא תידון.
ב. המזמין יהא רשאי לפי שיקול דעתו, לדחות את המועד האחרון להגשת ההצעות; ואם יחליט לעשות זאת - יודיע הוא על כך לכל רוכשי חוברת המכרז, מיד עם קבלת החלטה בנושא. בהודעתו זו יציין המזמין את התאריך המעודכן לתוקף הערבות הבנקאית.
9. בחינת ההצעות
א. אי הגשת הצעת מחיר ו/או אי השלמת מקום הטעון מילוי ו/או כל שינוי או תוספת שייעשו במסמכי המכרז או כל הסתייגות ביחס אליהם, בין על ידי שינוי או תוספת בגוף המסמכים ובין במכתב לוואי או בכל דרך אחרת עלול לגרום לפסילת ההצעה.

ב. המזמין רשאי לא להתחשב כלל בהצעה בשל חוסר התייחסות מפורטת לסעיף מסעיפי המכרז שלדעת המזמין מונע הערכת ההצעה כדבעי.
ג. המזמין ידון ויבדוק רק הצעות למכרז שנמצאו בתיבת המכרזים במועד האחרון להגשת ההצעות.

ד. על המציע לקחת בחשבון כי תחילה תיבדק הצעתו מבחינת עמידתה בדרישות הסף כפי שפורטו לעיל. הצעה שעומדת בדרישות הסף תיבדק עפ"י אמות המידה המפורטות להלן:

i) הערכה וניקוד ההצעה: במסגרת המכרז יבחן המזמין לפי שיקול דעתו הבלעדי את:
(1) איכות שירותי המוצעים בפרויקט הכוללת: התרשמות כללית מההצעה והערכת החברה המציעה - 20% (ראה פירוט בסעיף ח' )
(2) הצעת מחיר - 80%.
ה. המזמין יהיה רשאי לדרוש, לפי שיקול דעתו הבלעדי, מכל אחד מהמציעים פרטים ו/או מסמכים נוספים ו/או הבהרות נוספות ו/או להשלים מידע חסר ו/או אישורים דקלרטיביים, לרבות בכל הקשור לניסיונו ויכולתו של המציע, גם לאחר פתיחת ההצעות וזאת על מנת לבחון את המציע, חוסנו הכלכלי, ניסיונו המקצועי והצעתו במסגרת שיקוליו, כאמור, לרבות עמידתו בתנאים המוקדמים שפורטו לעיל.

ו. מבלי לגרוע מזכות המזמין לבטל את המכרז או חלק ממנו, המזמין שומר לעצמו זכות לנהל מו"מ עם מציעים שהצעותיהם נראות לו מתאימות לפי שיקול דעתו הבלעדי. המו"מ ינוהל רק עם מציעים שעמדו בכל התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז המפורטים בסעיף 2 לעיל .

ז. המזמין אינו מתחייב לקבוע את ההצעה הכוללת הזולה ביותר או כל הצעה שהיא כזוכה. המזמין רשאי לפצל את הזכייה בין מספר מציעים בחלקים שווים או לא שווים ביניהם, לפי שיקול דעתו, והוא רשאי אף שלא לקבל אף אחת מההצעות ו/או לבטל את המכרז לגבי חלק מהשירותים ובכל מקרה לא תהיה למי מהמציעים כל טענה ו/או תביעה בקשר עם החלטתו של המזמין, באשר תהיה ובכל מקרה למזמין שמורה הזכות להתקשר עם הזוכה שנראה לו המתאים ביותר לבצע את השירותים, נשוא המכרז, וזאת לפי שיקול דעתו הבלעדי.
ח. ניקוד האיכות של ההצעה יהווה 20% מהציון הכולל; והוא יורכב מהרכיבים הבאים (נספחים ב' ו-ו' למכרז):

i) התרשמות מנסיון הגוף המציע 10% (מתוך 100% הציון הכולל);
ii) אמצעי המציע וחוסנו הכלכלי 5% (מתוך 100% הציון הכולל);
iii) איכות המלצות המציע 5% (מתוך 100% הציון הכולל);

ט. ניקוד הצעת המחיר יהווה 80% מהציון הכולל.

י. תהליך בדיקת ההצעות יהיה כדלקמן:

1. בשלב ראשון כאמור לעיל המזמין יבחן את עמידת ההצעות השונות בתנאי הסף שהוגדרו בחוברת המכרז. הצעות שלא עמדו בתנאי הסף - יפסלו.
2. בשלב השני תבחן איכות ההצעה. הצעה שזכתה בציון מעל 70 תעלה לשלב השלישי.
3. בשלב השלישי תפתחנה הצעות המחיר, ויינתן ניקוד משוקלל להצעות.

10. ערבות בנקאית לביצוע ההתחייבויות על פי הסכם ההתקשרות:
11.1 המציע שיזכה במכרז יהיה חייב להמציא למזמין ערבות בנקאית לביצוע התחייבויותיו על פי הסכם ההתקשרות המצורף לתנאי המכרז על סך 50,000 ש"ח , אשר תהא בתוקף עד לתום 12 חודשים ממועד חתימת המזמין על ההסכם. הערבות תהא בנוסח המצורף להסכם האמור-נספח ח'. הערבות הבנקאית לקיום ההסכם תומצא למזמין סמוך לאחר חתימת ההסכם על ידי המזמין ולא יאוחר מחלוף שבוע לאחר חתימת ההסכם, כאמור.
11.2 מובהר בזאת כי במקרה של הארכת תוקף ההתקשרות כאמור במכרז ובהסכם - יהא על הזוכה להאריך את תוקפה של הערבות הבנקאית על פי הסכם ההתקשרות בהתאם לתקופת ההסכם והארכתו.

11. הודעה על תוצאות

א. לזוכה/ים תימסר הודעה בכתב כאשר מובהר כי המזמין רשאי לבחור ביותר ממציע אחד כזוכה במכרז.

ב. מציע שהצעתו לא תתקבל יקבל על כך הודעה בכתב אליו. תצורף הערבות הבנקאית שהומצאה על ידו עם הצעתו.

ג. הוחלט על קבלת הצעה זוכה כלשהי – יודיע המזמין על כך למציע הזוכה, וידרוש ממנו להמציא ערבות בנקאית להבטחת התחייבויותיו על פי ההסכם. סמוך לאחר העברת הערבות הבנקאית יחתום המזמין על ההסכם שאותו מציע צירף להצעתו. מועד כריתת ההסכם יחשב למועד בו המזמין חתם עליו, ולא יאוחר מחלוף 7 ימים מיום כריתתו.

ד. לא העביר המציע שנודע לו על זכייתו ערבות בנקאית כנדרש בהתאם לאמור במכרז זה, יודיע לו המזמין על ביטול זכייתו ותפנה למציע שזכה בניקוד השני הגבוה ביותר, ותחזור על התהליך המתואר וכן הלאה.
ה. בנוסף ימציא הזוכה למזמין אישור על קיום ביטוחים על פי הנוסח המפורט ב-נספח ט' לחברת המכרז, כשהוא חתום על ידי חברת ביטוח מטעמו, והכל תוך 7 ימים מהמעמד בו קיבל הודעה מהמזמין על זכייתו.

ו. מציע שלא יעמוד בהתחייבויותיו על פי מסמכי המכרז, יהא המזמין רשאי לבטל את הזכייה בהודעה בכתב למציע, החל בתאריך שייקבע על ידי המזמין בהודעה וזאת לאחר שניתנה למציע הודעה בה נדרש לתקן את ההפרה והמציע לא תיקן ההפרה בהתאם להודעה ותוך הזמן שנקבע בהודעה, אין בסעיף זה כדי לגרוע מזכויות המזמין על פי כל דין.

ז. בוטלה הזכייה מכל סיבה שהיא רשאי המזמין להגיש את הערבות שבידו לגביה וכן למסור את ביצוע השירותים למי שייקבע על ידו והמציע יפצה את המזמין על כל הפסד שיגרם לו בגין כך.

ח. כל משתתף במכרז יהיה זכאי לעיין במסמכי המכרז.

12. ביטול המכרז
בנוסף לכל המקרים האחרים שבהם יהיה המזמין רשאי לבטל את המכרז עפ"י דין, למזמין תהיה זכות לבטל את המכרז גם לאחר הודעת זכייה, גם בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. מצא המזמין שהתקיים פגם מהותי בהליך המכרז, או בהליך בחירת ההצעה שהייתה אמורה להיות הזוכה.

ב. במקרים בהם גילה המזמין טעות, או חוסר במפרט או בתנאים המוקדמים להשתתפות.

ג. חל שינוי נסיבות, או השתנו צרכי המזמין באופן המצדיק לדעת המזמין ביטול הליך ההתקשרות.

ד. אם לדעת המזמין קיים חשש סביר לתכסיס מכוון, או קרטל או להידברות בין המציעים.

ה. המזמין לא יהיה אחראי לתשלום כלשהו בקשר לביטול הזמנה בנסיבות המפורטות לעיל.

מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, אם בכל שלב משלבי המכרז המזמין ימצא, כי נותר מציע יחיד משום שיתר המציעים נפסלו על הסף, תהא בידי המזמין הברירה לקבל את הצעתו של המציע הנותר או לבטל את המכרז.

13. תקופת ההתקשרות:

א. ההתקשרות הינה לתקופה של 12 חודשים (להלן: "תקופת ההתקשרות").
ב. בתום תקופת ההתקשרות, תהא למזמין זכות הברירה (אופציה) להאריך את תקופת ההתקשרות ב-2 תקופות נוספות בנות שנה כל אחת (להלן: "תקופת האופציה"), בכפוף למתן הודעה על כך בכתב לפחות 30 (שלושים) יום לפני תום תקופת ההסכם, ובלבד שתקופת ההתקשרות לא תעלה על 3 שנים.
ג. למרות האמור לעיל, רשאי המזמין בכל עת להביא חוזה זה לידי גמר על ידי הודעה בכתב על כך לספק, 30 יום מראש. ניתנה הודעה כאמור יסתיים החוזה בתאריך שיהיה נקוב בהודעה ולקבלן הזוכה לא תהיה כל טענה על כך (בכפוף לתשלום התמורה המגיעה לו בגין ביצוע השירותים על-ידו עד להפסקת החוזה).

14. שאלות ובירורים
א. לא יתקיים מפגש בין המציעים למזמין.

ב. עד ליום 27/01/22 בשעה 12:00 יהיה רשאי כל אחד מהמציעים להפנות למזמין, באמצעות מר אריאל צימרמן במייל: tsmrmn@yahoo.com שאלות הבהרה בכתב. העתק השאלות והתשובות יופץ למשתתפי המכרז ויהווה חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז. תשובות לשאלות ההבהרה ישלחו למציעים עד ליום 06/02/22 בשעה 16:00.

ג. חובה על המציעים לוודא כי שאלה ו/או בקשת הבהרה ששלחו אכן התקבלו אצל המזמין ולדאוג לקבלת אישור המזמין על כך. לא תישמענה טענות בדבר אי מתן תשובה לשאלה ו/או בקשת הבהרה כאמור, מציע שאין בידו אישור של המזמין בדבר קבלתה של השאלה ו/או של בקשת ההבהרה כאמור. למזמין שיקול הדעת הבלעדי האם להשיב לבקשות ולהבהרה או לכל חלק מהן או שלא להשיב כלל.

ד. תשובות לשאלות ההבהרה יינתנו ביום 06/02/22. על המציע לצרף להצעתו את דף המענה לשאלות כאשר הוא חתום על ידו. דף מענה לשאלות ההבהרה יהווה חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז.

ה. אין באמור לעיל כדי לגרוע מחובתם של המציעים לערוך בעצמם ועל חשבונם את כל הבירורים הדרושים להם לשם הגשת הצעתם למכרז.

ו. מציע שסבור שמצא סתירה, שגיאה, אי התאמה או ספק כלשהו בתוכנו של המכרז או סעיף מסעיפיו - מתבקש להודיע על כך למזמין, בכתב, ללא דיחוי.

ז. למען הסר ספק, לא יהיה תוקף לבירורים בעל-פה.

על המציע לצרף לחוברת ההשתתפות את מסמך מענה עם השאלות והתשובות חתום על ידו בראשי תיבות על כל עמוד + חותמת התאגיד.


15. זכויות קניין:
16.1 חוברת המכרז, תוכנה, הנספחים לה, ו/או כל חלק מאלה - הם קניינו המוחלט והגמור של המזמין. אין לעשות כל שימוש באלה שלא לצורך הגשת ההצעה במכרז.
16.2 בהגשת הצעתם, המציעים מביעים הסכמתם לכך, שהמזמין יעשה שימוש בהצעתם ובמידע הכלול בהצעה - לכל צורך הקשור בפעילות המזמין.
16. סיכוני אי-בהירות:
א. הפירוט המצוי במכרז אינו גורע מחובת המציע לערוך בעצמו ועל חשבונו את כל הבירורים הדרושים לו לשם הכנת והגשת הצעתו. הגשת ההצעה מהווה הצהרה של המציע, כי כל העובדות והנסיבות ידועות ונהירות לו, כי הוא ערך כל בדיקה שהיתה נחוצה לשם הכנת ההצעה והגשתה, וכי הוא לא הסתמך על מצגי המזמין בענין זה. ממילא, לא תישמע מצד מציע כל טענה בדבר טעות או אי-ידיעה של פרט כלשהו לגבי כל עניין הקשור במכרז, או המופיע בו, או שאינו מופיע בו.
ב. בהגשת הצעתו המציע מביע הסכמתו לכך, כי הסיכון של אי-בהירות במסמכי המכרז ו/או בהצעה יוטל עליו; והמחיר שהמציע נקב בהצעתו משקף גם את הסיכון האמור.
17. המציעים מתבקשים לקרוא בעיון את מסמכי המכרז, ולהגיש הצעותיהם בהתאם לכתוב בו. את דרישות המזמין במכרז זה יש למלא כלשונן, וכל סטיה, שינוי או חוסר (להלן יחדיו - סטיה) עשויים להביא לפסילת ההצעה. לענין זה יובהר:
א. המזמין אינו רשאי לאשר הצעה שיש בה משום סטיה מהותית מתנאי המכרז.
ב. המזמין אינו מחויב להתעלם גם מסטיות שאינן מהותיות מתנאי המכרז; וממילא גם סטיות לא מהותיות עשויות להביא לפסילת ההצעה - על פי שיקול דעתו הבלעדי של המזמין.
ג. החליט המזמין שלא לפסול הצעה על הסף בשל סטיה לא מהותית - ירשה הוא למציע לתקן את סטייתו תוך פרק זמן שתקבע. לא תוקנה הסטיה תוך פרק הזמן האמור - תחשב היא לסטיה מהותית, ותביא לפסילת ההצעה.
ד. עם הגשת ההצעה, ייראה המציע כמי שהצהיר כי כל העובדות והנסיבות, בכל הכרוך והקשור במכרז זה, ידועות ונהירות לו, וכמי שערך את כל הבירורים והבדיקות שהיו נחוצים לו לשם הגשת ההצעה וכי ברור לו שלמזמין שמור שיקול דעת בלעדי בנוגע לבחירת הזוכה. לא תישמענה טענות מפי מציע כלשהו, בדבר טעות, הטעייה או אי-ידיעה ביחס לפרט כלשהו הקשור במכרז ו/או בהצעה או מופיע בהם, או שאינו מופיע בהם, או בדבר מצגים כלשהם שהוצגו למציע מטעם המזמין, פרט לאמור במסמכי המכרז ופרט לתשובות לשאלות ההבהרה אשר נמסרו בהתאם לנוהל הקבוע בתנאי מכרז זה.

18. שמירת זכויות
א. כל הזכויות במסמכי המכרז שמורות למזמין, והמשתתפים במכרז לא יהיו רשאים לעשות כל שימוש במסמכי המכרז אלא לצורך הכנת והגשת הצעה במכרז זה.

ב. המזמין יהא זכאי לאכוף על המשתתף/ים שהצעתו/ם תקבע כזוכה את תנאי הצעתם במכרז בהתאם לתנאי החוזה.


בכבוד רב ,

מועדים חשובים למכרז:

1. תקופת קבלת מסמכי המכרז: החל מיום 20/01/22
2. מועד שאלות הבהרה: עד יום 27/01/22 עד השעה 12:00.
3. מועד מענה לשאלות הבהרה: עד יום 06/02/22
4. מועד הגשת ההצעות: ביום 24/02/22 עד השעה 12:00
5. הפקדת אישור הביטוחים: תוך שבע (7) ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הזכייה.
6. תקופת הביצוע: 12 חודשים קלנדאריים.











נספחים

נספח א' - הצעת מחיר של המציע למוצרי מזון- מכרז מס' 1/2022

אל: רשת מתנ"סים "תפוח" (להלן : "המזמין" )
מאת : ____________________ _

לאחר שקראנו את מסמכי המכרז ואת תנאי החוזה על נספחיו, אנו מציעים מחיר עבור רכישת מוצרי מזון, כאמור במסמכי המכרז וההסכם המצ"ב.
מובהר לנו כי עלינו להציע הצעת מחיר לגבי כל פריט לפי רשימת המזמין שבנספח זה תוך שמירה על מספרי הפריט כפי שמופיע ברשימה.
במקרה של ירקות ופרות הצעת המחיר של המציע תהא שיעור ההנחה מהמחיר הקיים של כל פריט המופיע ברשימת הפריטים.
מובהר בזאת כי המחיר המוצע הינו לכל פריט בנפרד, הצעת המחיר כוללת שירותים מכל מין וסוג שהוא וכל הנובע והכרוך ברכישת פריט אחד או יותר שלגביו הוצעה הצעת המחיר הרלוונטית.
הצעתנו להלן מבוססת על התנאים שבמסמכי המכרז וכוללת את כל הדרוש לביצוע מלא ומושלם של כל התחייבויותינו על פי מסמכי המכרז וחוזה ההתקשרות.
1. אנו מצהירים כי המחירים להלן כוללים:
א. את כל המוצרים, הכלים והאמצעים הדרושים לשם אספקת מוצרי מזון והציוד הדרוש לשם כך, לרבות אך לא רק, רכישתם, אחסונם והשימוש בהם בהתאם לאמור במסמכי המכרז ועל פי כל דין.
ב. את כל ההוצאות והתשלומים הכרוכים בהעסקת עובדים לשם ביצוע התחייבויותינו בהתאם לאמור במסמכי המכרז ועל פי כל דין.

ג. את העלות הכוללת של הובלת המוצרים עד למקום היעד ואת כל ההוצאות הכרוכות בהובלת המוצרים כאמור, לרבות העסקת עובדים לשם הובלתו, העמסתו ופריקתו.

ד. כל הוצאותיו האחרות, מכל סוג שהוא, אשר תנאי המכרז מחייבים אותנו במפורש ו/או מכללא , לרבות על פי כל דין.
2. ידוע לנו כי המזמין רשאי להזמין כל כמות שיחליט מכל פריט על פי שיקול דעתו או לא להזמין בכלל.
5. אנו מתחייבים לספק את המוצרים במועדים הנדרשים בהתאם למפרט, לחוזה ולהזמנות.



להלן הצעת המחיר שלנו לרשימת המזמין:

1. בשר, דגים
מס' שם מוצר יחידת מידה/כמות מחיר מוצע ליחידה
1. שוקיים 1 ק"ג
2. כנפיים עוף תפארת 1 ק"ג
3. בקר טחון 1 ק"ג
4. הודו טחון 1 ק"ג
5. חזה עוף קפוא דלישס 1 ק"ג
6. חזה שניצל 1 ק"ג
7. פילה/קציצות זהבנון מצופה 1 ק"ג
8. נקניקיות זוגלובק אריזה

2. מזון יבש,שמרים

מס' שם מוצר יחידת מידה/כמות מחיר מוצע ליחידה
9. פתיתים אפויים 1 ק"ג
10. אורז סוגת 1 ק"ג
11. בורגול סורגת 500 גר 0.5 ק"ג
12. קוסקוס אוסם 1 ק"ג
13. טונה בודד בשמן קופסא
14. עדשים סוגת אדומים 1 ק"ג
15. אפונה ירוקה אריזה
16. קמח כחול רוט 1 ק"ג
17. שעועית צהובה אריזה
18. זיתים קופסא
19. מלפפון חמוץ 1 ק"ג
20. מלח שולחן 1 ק"ג
21. סוכר לבן 1 ק"ג
22. סוכרזית פטריה קופסא
23. שום כתוש 1 ק"ג
24. שמן בריאות קונולה 1 ליטר
25. רסק עגבניות קטן אריזה
26. עגבניות מרוסקות אריזה
27. טחינה אריזה
28. חומוס ירושלמי 1 ק"ג
29. מיונז תלמה 1 ק"ג
30. פסטה מסולסלת אוסם אריזה
31. פפריקה 1 ק"ג
32. כורכום 1 ק"ג
33. פלפל שחור 400 גר צנצנת 400 גר
34. לחמניות 100 גר
35. עוגיות ובורקסים במשקל 100 גר
36. ירקות קפואים סנפרוסט סוגים שונים 100 גר



3. מוצרי חלב, משקאןת,שונות
מס' שם מוצר יחידת מידה/כמות מחיר מוצע ליחידה
37. גבינה צהובה 9% אריזה
38. חלב קרטון רגיל 1.5 ליטר
39. יוגורט כד 3 ליטר
40. שישיה מים מי עדן 1.5 מארז שישיה
41. מארז
42. ביצים 30 יח' M מארז
43. פיתה 10 יח' מארז
44. לחם דגני קלות אריזה
45. קפה נמס טסטר צויס מארז
46. קפה נמס עלית 200 גר
47. קפה טורקי גלילי 100 גר
48. קוטג תנובה 5% אריזה
49. שוקו מעושר טרה 1 ליטר
50. עוגיות עבאדי 800 גרם 800 גר
51. שוקולד עלית 850 גם 850 גר
52. מארז שישיה קולה מארז שישיה
53. בייגלה ארוך ארוך 15 אריזה
54. תה ויסוצקי 75 יח' אריזה



4. ירקות ופרות

מס' שם מוצר יחידת מידה/כמות מחיר קיים ליחידה ב- ש"ח הנחת המציע למחיר ליחידה ב-%
55. כרוב לבן 1 ק"ג 14.7
56. סלק 1 ק"ג 4
57. דלעת 1 ק"ג 11
58. בצל 1 ק"ג 3
59. מלפפון 1 ק"ג 2.78
60. עגבניה 1 ק"ג 3
61. חסה קטיף 1 ק"ג 9.9
62. פטרוזילה גוש קטיף 1 ק"ג 5
63. כוסברה 1 ק"ג 4
64. בטטה 1 ק"ג 4.96
65. תפו"א 1 ק"ג 1
66. גזר 1 ק"ג 2.56
67. לימון 1 ק"ג 22.4
68. קישואים 1 ק"ג 9
69. תפוזים(בעונה) 1 ק"ג 6
70. קלמנטינה (בעונה) 1 ק"ג 7
71. תפוחים צהובים 1 ק"ג 10
72. בננה 1 ק"ג 7.9
73. אבטיח (בעונה) 1 ק"ג 3
74. מלון(בעונה) 1 ק"ג 2.8




_________________ __________________

תאריך חתימת המציע

















נספח ב' -ניסיון המציע בעבודות דומות, לקוחות ואנשי קשר

ניסיון מוכח באספקת מוצרי מזון

היקף כספי בפרויקט מס' אתרים להפצת מוצרים תקופת פעילות (משנת_ ועד שנת___) פרטי הלקוח מס' סידורי
טלפון איש קשר חברה









האמצעים והמתקנים של המציע
המשרד

שטח (מ"ר) כתובת המשרד / אתר





מתקני החברה ומחסניה

שטח במ"ר כתובת תאור המתקן






מערכת הפצה (משלוחים)

של ספק משנה בבעלות המציע (כן/לא) כמות סוג הרכב





כח אדם

כמות התחום
ניהול / מינהל
כספים
מיחשוב
מחסנאים
נהגים


מחזור כספי שנתי

שנת 2019 – ____________
שנת 2020– ____________
שנת 2021– ____________


חובה לצרף אישור רואה חשבון של המציע לאישור הנתונים.


________________ _____________________
תאריך חותמת וחתימת המציע


שם המציע: .................................

יישות משפטית (אדם, חברה שותפות): ....................................

ת.ז. או מס' ח.פ.: ...................................

כתובת: ................................................ טלפון: .............................

תאריך: ................................................

שמות ומספר ת.ז. וחתימת המוסמכים לחתום בשם המציע: 1. ....................... 2. ........................


נספח ג'
אישור עו"ד / רו"ח – כשהמציע הוא תאגיד

אני הח"מ _________________ עו"ד / רו"ח מאשר בזאת כי על ההצעה חתמו
1. ______________, 2 . _______________ וכי בחתימתם הם מוסמכים לחייב את התאגיד.

___________ __________________________
תאריך חתימה וחותמת עורך דין/ רו"ח














נספח ד'
נוהל יישום תהליך העבודה בפרויקט

רשימת מוצרים
1. א. נקבעה רשימת מוצרים כמפורט דלעיל ואולם המזמין רשאי להזמין רק חלק מהפריטים ולקבוע את מועדי הזמנתם מעת לעת בהתאם לצרכיה.
ב. במשך כל תקופת ההתקשרות, המחירים למזמין יהיו בהתאם להצעת הספק.
ג. להסרת ספק, מובהר כי לא יחולו על המזמין ויחידותיה, כל תשלום ו/או עמלות בגין משלוחים, לרבות השירותים שינתנו על ידי הזוכה על פי הסכם ההתקשרות נשוא מכרז זה. התשלום לזוכה יהיה אך ורק תמורת אספקת הפריטים שהוזמנו לפי המחירון שנקבע למזמין ועל פי תנאי התשלום המפורטים בהסכם ההתקשרות.

הזמנת מוצרים ואספקתם
2. א. הזמנת מוצרים תעשה באמצעות נציגי המזמין והמתנסי"ם
ב. ההזמנות יצאו מתכנת הרכש של רשת המתנסי"ם לוד ויועברו לספק, באחת מהדרכים הבאות בלבד:
1) באמצעות תקשורת מחשבים, בטופס ממוחשב ב-E-MAIL הפנימי.
2) באמצעות טופס בפקס.

אספקת מוצרים
3. א. אספקת המוצרים תבוצע תוך 72 שעות ישירות למזמין או המתנסי"ם, בהתאם להזמנות שיועברו לספק.
ב. במקרים חריגים, תהיה האפשרות לקבל משלוח מוקדם מיום המשלוח בתכנית, ללא תוספת כספית כלשהי.
ג. מסירת המוצרים תהיה לידי נציג המזמין או האולם או לידי מי מטעמו.
ד. המוצרים המסופקים, יגיעו באריזה נאותה עם שם המזמין או האולם ושם הנציג המזמין ועם תעודת משלוח לפי מספר הלקוח של כל מזמין או אולם בצירוף עותק מההזמנה.
ה. חתימת נציג היחידה על גבי תעודת המשלוח תהיה אסמכתא לקבלת ההזמנה. החתימה תכלול: שם מלא של המוסמך לחתום, חתימה ידנית ותאריך.

תקשורת, מחשוב ותיעוד
4. א. לספק הזוכה תהיה מערכת מידע ממוחשבת מתקדמת וציוד תקשורת אשר יותאמו לנפח השירות כפי שיידרש מעת לעת על-פי הסכם זה. הספק יישא בכל עלויות המחשוב והתקשורת אשר ידרשו לשם ביצועו של ההסכם.
מערכת המחשוב והתקשורת של הזוכה תוכל להפיק את הפרטים הבאים:
(1) קטלוג ממוחשב של כל המוצרים שהזוכה משווק.
(2) מחירון ייחודי בהתאם להצעת המחיר הזוכה.
(3) ניהול נפרד להזמנות כל מזמין או אולם (כמויות וערכים כספיים) לרבות הזמנות פתוחות (להשלמת חוסרים)
(4) דו"ח השוואתי בין תכולת ההזמנות למסופק.
(5) דו"חות בקרה והתחשבנות בחתכים שונים, על פי דרישה, כגון:
• הזמנות ומכירות לכל מזמין או אולם
• כלל ההזמנות והמכירות.
• הזמנות ומכירות לפריט ולתקופות.
• כל נתון או דו"ח ספציפי כפי שיתבקש.

תיקבע רשימת דו"חות קבועים וכן רשימת תפוצה לכל דו"ח.
בקשה לדו"ח שלא קיים ברשימה ו/או דו"ח ספציפי חד פעמי תישלח לספק רק על ידי נציג המזמין או מי מטעמה שהוסמך לכך בכתב.

נציג הזוכה
5. הזוכה ימנה נציג מקצועי מטעמו (להלן: "נציג הזוכה") שיהיה איש קשר מזמיןי ואחראי לקשר בין הזוכה למזמין.
המזמין תהא רשאית לדרוש מהזוכה להחליף את נציגו במקרים של אי התאמה או אי-עמידה בדרישות המקצועיות ובדרישות השירות.














נספח ה'
הצהרות המציע

לכבוד
תפוח רשת המתנ"סים לוד_______________________
רח' קפלן 2, לוד
_____________

א.ג.נ.,

שם התאגיד מס' חברה כתובת רשומה

(להלן - "המציע")

הצהרת המציע במסגרת מכרז לרכישת מוצרי מזון, מס' 1/2022


אנו מורשי החתימה של המציע, מר ________________, ת.ז. __________, ומר _________________, ת.ז. _____________ מצהיר/ים בזאת, בשם המציע, כי:

לאחר שקראנו בעיון ובחנו בחינה זהירה את כל מסמכי המכרז, מצהירים ומתחייבים בזה כדלקמן:

1. המציע מבין את כל האמור במסמכי המכרז והגיש את הצעתו בהתאם. המציע מסכים לכל האמור במסמכי המכרז, ולא יציג כל תביעות או דרישות המבוססות על אי ידיעה ו/או אי הבנה, והוא מוותר בזאת מראש על טענות כאמור.

2. המציע עומד בכל התנאים הנדרשים מהמציעים, והצעתו עונה על כל הדרישות שבמסמכי המכרז. המציע מקבל על עצמו את אספקת מוצרי מזון לרשת בהתאם לתנאים שבמסמכי המכרז וחוזה ההתקשרות.

3. המציע בעל ניסיון של לפחות 5 שנים ב-10 השנים האחרונות באספקת מוצרי מזון למוסדות החינוך ו/או התרבות.

4. המציע בעל יכולת מוכחת לספק מוצרי מזון בהיקף כספי השנתי של לפחות 100,000 ש"ח .


5. המציע הוא בעל כל הרישיונות, ההיתרים, ההסמכות והאישורים הנדרשים לפי כל דין לביצוע כלל השירותים הנדרשים במכרז, ולא ידוע לו על כל מניעה על פי דין אשר מונעת ממנו התקשרות בהסכם על פי המכרז.

6. המציע עוסק ומתמחה בכל התחומים הרלוונטיים לביצוע התחייבויותיו על פי המכרז וההסכם הנלווה לו (אם יזכה); ויש לו את המיומנות וכוח האדם המתאים לצורך ביצוע התחייבויותיו האמורים.

7. המציע קיבל את מלוא המידע הרלוונטי לצורך הגשת הצעתו, ההתקשרות בהסכם (אם יזכה), ולצורך קבלת וביצוע ההתחייבויות שהוא ייטול על עצמו בחוזה (אם יזכה במכרז). מבלי לגרוע מכך, מוצהר כי:
א. המציע קיבל את מלוא המסמכים, הנתונים וההסברים שביקש בקשר למכרז;
ב. המציע בדק את כל הנהלים, החוקים, התקנות וכל דרישה אחרת של הרשויות המוסמכות, אשר חלים על מתן השירותים המפורטים במכרז;

8. על סמך בדיקתו את המידע כאמור לעיל, המציע רואה במחיר המוצע על ידו משום תמורה מלאה והוגנת בעבור כל הנדרש ממנו במכרז ובחוזה (אם יזכה), ובעבור כל חלוקת סיכון בין המזמין לבין הספק הזוכה, כפי שזו מופיעה בחוברת המכרז.

9. המציע אינו מחויב כלפי אף אדם או גוף אחר בהתחייבות כלשהי (לרבות התחייבות מותנית) המנוגדת להתחייבויותיו על פי ההסכם שייכרת עימו (אם יזכה), או העלולה לשים אותו במצב של ניגוד עניינים בין המחויבות שלו על פי ההסכם לבין כל מחויבות אחרת.

10. המציע מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

11. אנו מצהירים כי ידוע לנו שלמזמין יש שיקול דעת בלעדי בבחירת הזוכה (או מספר זוכים בנוגע לרכישת פריט מוצרי מזון אחד או יותר או לפצל את הזכייה בין מספר ספקים/מציעים) לפי הפרמטרים של איכות ההצעה, המשמשים כקווים מנחים לבחירתו וכי לא נשמיע כל טענה בנוגע לעניין זה.

12. לא מתנהל נגד המציע, ולמיטב ידיעתו לא צפוי להתנהל נגדו, כל הליך פירוק, מחיקה, כינוס נכסים, הקפאת הליכים וכיוצ"ב. כמו כן, לא מתנהלות נגדו תביעות משפטיות בהיקפים כספיים אשר עלולים לפגוע ביכולתו של המציע למלא את התחייבויותיו כלפי המזמין על פי המכרז (אם יזכה בו).

13. הצעה זו מוגשת ללא כל קשר או תיאום עם מציעים אחרים.

14. הצעה זו היא בלתי חוזרת ואינה ניתנת לביטול או לשינוי, והיא תהא תקפה במשך 90 יום מהמועד האחרון להגשת הצעות. להבטחת קיום ההצעה אנו מוסרים ערבות בנקאית, כנדרש בתנאי המכרז. היה ומסיבה כלשהי לא נעמוד בהתחייבויותינו אנו מסכימים כי הערבות הבנקאית שנמסרה על ידינו תוגש לגביה על ידכם, וסכום הערבות יחולט על ידכם כפיצויים מוסכמים וקבועים מראש.

15. אנו מצהירים כי ההצעה הינה בגדר המטרות והסמכויות הקבועות במסמכי המציע בשמו מוגשת ההצעה, וכי אנו זכאים לחתום בשם המציע על הצעה זו, וכי אין כל מניעה על פי כל דין או הסכם לחתימתנו על הצעה זו.

16. אני מצהירים שידוע לנו שההתקשרות מול המזמין לא קצובה בזמן והמזמין רשאי להפסיקה בכל עת, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בהודעה בכתב.

אישור עו"ד

אני מאשר בזה כי ביום ____________ הופיעו בפני ה"ה ______________________ ו- _____________________, נושאי ת"ז מספר ____________________, ו - ____________________, בהתאמה, ולאחר שהזהרתי כל אחד מהם כי עליו להצהיר את האמת, וכי יהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק אם לא יעשה כן, אישרו את נכונות הצהרתם הנ"ל, וחתמו עליה בפני.
______________________, עו"ד












נספח ו'
טופס חוות דעת ממליצים:

חוות הדעת ניתן בנוגע למציע:
שם המציע:

(להלן: "המציע")


שם נותן חוות הדעת:
שם התאגיד מס' חברה כתובת רשומה

(להלן: "הלקוח")


1. הריני מורשה לתת חוות דעת זו בשם הלקוח.

2. רכשנו מהמציע מוצרי מזון במשך שנה אחת לפחות.

איזה סוגים של מוצרי מזון נרכשו מהמציע?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

האם צרכני המוצרים נהנו מהשירותים שסופקו ע"י המציע (סמן תשובה מתאימה)?
1-כלל לא; 2-במידה מועטה; 3-במידה בינונית; 4-במידה רבה; 5 –במידה רבה מאוד

האם במהלך השירות היו תקלות עם מוצרי מזון שסופקו(סמן תשובה מתאימה)?
1-כלל לא; 2-במידה מועטה; 3-במידה בינונית; 4-במידה רבה; 5 –במידה רבה מאוד

מהי חוות דעתך על המציע באופן כללי (סמן תשובה מתאימה)?
1-כלל לא מרוצה; 2- מרוצה במידה מועטה; 3-מרוצה במידה בינונית; 4-מרוצה במידה רבה; 5 –מרוצה במידה רבה מאוד

3. אני נותן בזאת הסכמתי שנציגי המזמין יפנו אלי לשיחה טלפונית של עד 10 דקות, על מנת לשאול שאלות ולברר פרטים בקשר לחוות הדעת, ולניסיון שיש לי עם המציע.

במידה שהמזמין ירצה לפנות ללקוח לקבלת פרטים נוספים, פרטי ההתקשרות הם:

כתובת:
מס' טלפון:
מס' פקס:
שם איש קשר לקבלת מידע נוסף על המציע:
תפקיד איש הקשר:
טל' של איש הקשר:
דוא"ל של איש הקשר:



____________________________
הלקוח





















נספח ז'-הסכם התקשרות לרכישת מוצרי מזון 2/2021

שנערך ונחתם ב_____________ ביום _________ בחודש ___________ בשנת___

תפוח רשת מתנ"סים לוד _____________________ ע"ר
באמצעות מורשי החתימה מטעמו:

1. __________________
2. __________________
מרח' קפל 2 לוד

(להלן : "המזמין" ו/או "המזמין")
מצד אחד:

לבין

________________ ח.פ. _______________

באמצעות מורשי החתימה מטעמו:

1. __________________
2. __________________

מרחוב ______________________________
טל': __________, פקס: ___________

(להלן : "הספק" ו/או "הספק")
מצד שני:


הואיל והמזמין מעוניין לרכוש מוצרי מזון
הואיל: והמזמין פרסם מכרז מס' 1/2022 ובו הזמין הצעות מספקים לרכישת מוצרי מזון (להלן: "המוצרים") בהתאם למסמכי המכרז המצורפים להסכם ומהווים חלק בלתי נפרד הימנו.
והואיל: והספק הגיש הצעתו ולאחר בחינת ההצעות הצעתו של הספק התקבלה, כולה או חלקה;
והואיל: והמזמין החליט לקבל את הצעתו של הספק לרכישת מוצרי מזון (כולה או חלקה) בתנאים האמורים בהסכם זה, וברצון הצדדים להעלות הסכמותיהם על הכתב.

הוסכם הוצהר והותנה בין הצדדים כדלקמן:

1. מבוא נספחים וכותרות הסעיפים
1.1. המבוא להסכם זה מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.
1.2. כותרות הסעיפים בהסכם זה הינן למטרת נוחיות בלבד, ואינן מהוות חלק מההסכם ולא תהא להן משמעות לפרשנותו.
1.3. הגדרות
1.3.1. "המפקח" - האדם שנתמנה מטעם המזמין להיות נציג המזמין לפקח על ביצוע התחייבויות הספק לפי הסכם זה.
1.3.2. "מוצרי מזון" מוצרי מזון המפורט בנספח א' למסמכי המכרז ולהסכם ההתקשרות שהצעת המחיר לגביו זכתה כהצעה הזוכה במכרז.
1.3.3. "החוזה"- פירושו: הצעתו של הספק, תנאי הסכם זה, מפרטים אחרים, התוכניות, כתב הכמויות, וכן כל מסמך אחר המצורף לחוזה זה.
2. מהות ההסכם:
2.1. הספק יספק למזמין את כל מוצרי מזון הנדרשים נשוא הסכם זה וכמפורט בתנאי המכרז, ובתנאים המפורטים להלן בהסכם זה, לפי בחירתו של המזמין.
3. הצהרות והתחייבויות של הספק:
3.1. הספק מצהיר כי הינו בעל ניסיון וסיפק בעבר מוצרים לגביהם הציע את הצעת המחיר במהלך 3 השנים האחרונות.
3.2. כי הוא בעל הידע היכולת, הציוד, המומחיות, הכישורים, הניסיון, האמצעים וכוח האדם הדרושים והמתאימים לביצוע התחייבויותיו על פי חוזה זה, ובידיו כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים על פי חוק ותווי התקן המתאימים (מקומיים ו/או בינלאומיים), לצורך ביצוע העבודות, והוא מתחייב לדאוג לכל היתר ו/או רישיון לשם ביצוע העבודות על חשבונו הוא, וזאת בטרם ביצוע אותו מעשה הדורש רישיון ו/או היתר כאמור.
3.3. כי הוא קרא את ההסכם והוא מתחייב לעמוד בכל תנאיו ולבצע את העבודות נשוא הסכם זה במלואן.
3.4. כי הוא ראה ובדק את תנאי ודרישות המזמין, המפרטים והכמויות וערך את כל הבדיקות הנחוצות לו לשם ביצוע העבודות בהתאם לחוזה זה ונספחיו, וכי הם מקובלים עליו וביכולתו לבצעם תוך עמידה בלוח הזמנים בהסכם זה, ברמה ובמיומנות מקצועית גבוהה ביותר, ולשביעות רצונו המלאה של המזמין וכי אין לו ולא תהיינה לו כל טענה, וכי הוא מסוגל לבצע את העבודות בהתאם לאמור לעיל.
3.5. הספק מצהיר ומתחייב, לספק את מוצרי מזון בהתאם להוראות והנחיות המזמין ובהתאם לדרישות החוק, התקנות והנהלים המחייבים.
3.6. כי הוא שוכנע על יסוד בדיקותיו המוקדמות, כי המחיר הכולל שהוצע על ידו לביצוע כל העבודות נשוא מכרז זה, מהווה תמורה הוגנת לכל התחייבויותיו לפי הסכם זה.
3.7. כי הוא ספק עצמאי וכי כל העבודות שיבצע בהתאם להסכם זה ייעשו על ידו בהיותו ספק עצמאי וכי אין ולא יהיו בינו לבין המזמין יחסי עובד – מעביד.
3.8. באם ייעזר הספק בעובדים, הרי שעובדים אלו יחשבו עובדיו בלבד, והוא בלבד ידאג לשלם להם את המגיע להם ע"פ דין, וכי למזמין לא יהיה כל קשר ו/או אחריות ו/או יחסי עבודה עם עובדי הספק.
3.9. כי הוא מנהל ספרים כדין וכי יש לו אישור מרשויות המס על ניהול ספרים כדין ועל ניכוי מס במקור. היה והספק לא ימציא למזמין אישור על ניכוי מס במקור, תהיה המזמין רשאית, ע"פ שיקול דעתה, לנכות מכל סכום שלדעתה יש להעבירו לרשויות המס.
3.10. כי הוא נושא באחריות המלאה לכל נזק שייגרם, במישרין או בעקיפין, על ידו ו/או בקשר עם עבודתו על פי הסכם זה וכי הוא ישפה את המזמין בגין כל סכום שהיא תדרש לשלם, למאן דהוא, בקשר ישיר או עקיף להסכם זה ו/או לעבודתו של הספק עפ"י ההסכם.
3.11. מבלי לגרוע מאחריות המזמין עפ"י הסכם זה ו/או עפ"י דין, הוראות הביטוח אשר יחולו על הצדדים בעת חתימת הסכם זה.
3.12. הספק מצהיר בזאת כי העובדים שיועסקו מטעמו יהיו עובדים מקצועיים ומיומנים ויבצעו עבודתם לשביעות רצונו המלאה של המזמין, וכי ישתמש במוצרים ובכמויות מתאימים.
3.13. הספק מתחייב לבצע את כל העבודות וכל מחויבויותיו מכוח ההסכם בנאמנות, שקדנות, מהימנות, ובדייקנות.
3.14. הספק מצהיר כי יש בידו אישור מכון התקנים הישראלי לכל אחד מפרטי מוצרי מזון המוצעים על ידו (במידה ויידרש).
4. ביצוע העבודות
4.1. הספק מתחייב לספק את מוצרי מזון שיוזמנו ממנו, המכונות, הכלים האביזרים וכל הדרוש, ללא יוצא מן הכלל, לצורך אספקת המוצרים והשימוש בהם, על חשבונו הוא.
4.2. הספק יבצע את העבודות בהתאם להזמנות עבודה ממנו ו/או לתוכניות ו/או המפרטים ו/או בהתאם להוראות שיינתנו לו על ידי המפקח מטעם המזמין, מעת לעת.
4.3. הספק מתחייב בזה לספק את מוצרי מזון בהתאמה קפדנית למפרט ולשביעות רצון המזמין.
4.4. הספק יישא בכל עלויות מוצרי המזון לרבות רכישה, אחסון, אריזתם, הובלתם, אספקתם, מסים ותשלומי חובה אחרים, לרבות וכל יתר הפעולות הקשורות בהספקת המוצרים, ובכל הוצאה אחרת הקשורה באספקתם למזמין.
4.5. הספק יבצע את כלל האמור לעיל על חשבונו ועל אחריותו הבלעדית, באופן שיבטיח שמירה על הוראות כל דין, שמירה על איכותם ותקינותם של המוצרים/מוצרים שבמשלוח, וכן יינקטו על ידי הספק מירב האמצעים לשמירת הבטיחות, הבריאות ואיכות הסביבה. הספק יהיה אחראי לכל נזק או אובדן שייגרמו למוצרים, עד לקבלתם על ידי המזמין.
4.6. אחריותו של הספק על פי הסכם זה תחול על כל פריט שסופק על ידו והספק לבדו יהיה חייב לוודא התאמתו לדרישות המזמין ועמידתו בכל יתר הדרישות על פי דין או על פי הסכם זה.
4.7. בכל מקרה של סתירה בין הוראה מהוראות הסכם זה, לבין כל הוראה המצוי בכל מסמך אחר מבין המסמכים המהווים את ההסכם, יהא כוחה של החלטת המזמין לגבי ההוראה הקובעת בלבד.
4.8. גילה הספק סתירה בין הוראה אחת מהוראות ההסכם להוראה אחרת, או שהיה לספק ספק בפירוש נכון של מסמך או הוראה, יפנה הספק בכתב למזמין והמזמין תתן לספק הוראה בכתב. הוראת המזמין תהא סופית ומחייבת.
5. לוחות זמנים
5.1. הספק מתחייב להעמיד לרשות המזמין ולספק למזמין את מוצרי מזון לשביעות רצונו המלא של המזמין בתוך יום קלנדרי אחד ממועד הגשת הזמנת עבודה.
6. בדיקה ופסילת מוצרים
6.1. המזמין באמצעות המפקח מטעמה רשאית (אך לא חייבת) לבצע בדיקה פרטנית ו/או מדגמית, של מוצרי מזון. מצאה המזמין כי המוצרים כולם או חלקם אינם עומדים בדרישות המפרט או הינם פגומים או בלתי ראויים לשימוש מסיבה אחרת, תהא המזמין רשאית לסרב לקבל לידיה את המשלוח או לדרוש את החזרתו ותמסור על כך הודעה לספק, תוך ציון הסיבה לסירובה לקבל את המשלוח.
6.2. המזמין לא תשתמש בפריט מוצרי מזון ולא תשלם עבורו שלגביו הודיעה, כי אינו עומד בדרישות המפרט או מקולקל או פגום או בלתי ראוי לשימוש (להלן: "מוצרי מזון הפגומים"), והספק ידאג על חשבונו, לספק פריט מוצרי מזון חלופי מיד לאחר הודעת המזמין.
6.3. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה בו תגלה המזמין, לאחר הספקת מוצרי מזון, כי קיים בהם ו/או בחלקם פגם או ליקוי, מתחייב הספק לספק למזמין מוצרי מזון חלופיים, העונה על כלל דרישות המכרז והמפרט, או לפי דרישת המזמין לפנות ולאסוף את המוצר הפגום, על חשבון הספק, ולבטל את ההתקשרות.
6.4. במקרה של ביטולים חוזרים של מוצרי המזון הפגומים המזמין תהיה רשאית לבטל את ההתקשרות מול הספק וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לזכות המזמין.
6.5. חרף האמור לעיל, ולפי שיקול דעתה הבלעדי של המזמין מחויב הספק, אם המזמין תרצה בכך, לספק למזמין, מיד לאחר דרישתה, פריט/ים מוצרי מזון זהה, העומד בדרישות המכרז והמפרט שאינו מוצר פגום, ללא כל תמורה נוספת.
7. התמורה – תנאי התשלום
7.1. התמורה המלאה שהמזמין תשלם לספק כנגד מילוי כל התחייבויותיו כמפורט בהסכם זה ובהתאם להצעת המחיר של הספק.
7.2. התמורה כאמור לעיל תשולם בכפוף ולאחר קבלת המוצרים ובתנאי: שוטף + 30 יום ממועד הגשת החשבון בצירוף דו"ח פרוט מוצרי מזון שנרכשו בפועל.
7.3. תמורת ביצוע מלוא העבודות ותמורת ביצוע כל יתר התחייבויות הספק עפ"י הסכם זה, ישלם המזמין לספק את הסכומים הנקובים בהצעת המחיר שהגיש הספק במסגרת המכרז בכפוף לאישור החשבון על ידי המזמין לפי אספקה וביצוע התחייבויות הספק בפועל. התמורה תשולם בהתאם למחיר פרטי המזון הקבועים בנספח א' שצורף למסמכי המכרז, לפי הוראות המכרז. המזמין רשאית שלא להזמין מה מבין הפריטים שברשימה כולם או מקצתם וכן לממש את זכותו להזמנת פריטים בפרקי זמן שונים.
7.4. למען הסר ספק מובהר, כי המחירים שבכתב הכמויות (הצעת המחיר) הנם סופיים ומחייבים ואינם ניתנים לשינוי, והספק לא יהיה זכאי לתוספת כלשהי על המחירים בגין התייקרויות בשכר עבודה ו/או במוצרים ו/או מכל סיבה אחרת.
7.5. מובהר, כי המפקח יבדוק את החשבון הסופי ויעבירו לאישור המזמין והמזמין ישלם לספק בתנאי תשלום האמורים לעיל.
7.6. מובהר, כי לא תשולם לספק כל תוספת חריגה ו/או שונה לעבודה נוספת כלשהי או לעבודה חריגה כלשהי, אלא אם ביצוע העבודה והסכום המגיע עבורה יאושרו פרטנית וספציפית על ידי המזמין בכתב ומראש.
7.7. מובהר כי לא תשולם לספק כל תוספת לעבודה נוספת כלשהי, אלא אם ביצוע העבודה והסכום המגיע עבורה יאושרו פרטנית וספציפית על ידי המזמין – בכתב ומראש.
7.8. מוסכם בין הצדדים כי איחור בתשלום שיש לשלם לספק, ואשר לא יעלה על 20 יום לא יהווה הפרה של הסכם זה והספק לא יהא זכאי לכל סעד או תרופה, כספיים או אחרים, בגין איחור, כאמור.

8. עוסק מורשה וניהול ספרים
8.1. הספק מצהיר בזאת כי הוא עוסק מורשה והוא מתחייב למסור למזמין אישור בהתאם, מדי שנה בשנה.
8.2. הספק מתחייב למסור להמזמין מעת לעת, אישורים בני תוקף על ניהול ספרים כחוק בהתאם לחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976.

9. אחריות פיצוי ושיפוי
9.1. הספק יהא האחראי היחיד והבלעדי ונושא באחריות מלאה ומוחלטת לכל מעשה ו/או מחדל הקשור ו/או הנוגע לאיכות מוצרי מזון ולהספקתם להמזמין וכן לקיום יתר התחייבויותיו על פי ההסכם ומסמכי המכרז וכן בגין כל תאונה, חבלה או נזק, איזה שהוא, בלי יוצא מהכלל, שיגרמו למזמין ו/או לעובדיו ו/או שלוחיו ו/או למי שבא מטעמו ו/או לאדם אחר כלשהו, לגוף ו/או לרכוש, בשל מחדל של הספק ו/או עובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמו בקשר ובכל הנובע במישרין או בעקיפין מביצוע השירותים ו/או מביצוע התחייבויותיו על פי הסכם זה.
9.2. ידוע לספק כי המזמין ו/או מי מטעמה אינם אחראים בכל צורה שהיא, בעקיפין ו/או במישרין, לאספקת המוצרים ו/או העבודות ו/או השירותים ו/או לכל פעולה אחרת שבאחריותו של הספק. הספק יפצה את המזמין ו/או את הניזוקים לפי המקרה, בכל דמי הנזק שיגיעו להם.
9.3. הספק מתחייב לשלם כל דמי נזק או פיצוי המגיעים על פי פסק דין לעובד או לכל אדם הנמצא בשירותו כתוצאה מתאונה או נזק כל שהוא תוך כדי ביצוע השירותים ו/או ממעשה או מחדל הקשור, במישרין או בעקיפין, בביצוע התחייבויות הספק על פי הסכם זה.
9.4. הספק יהיה אחראי כלפי המזמין באחריות בלעדית, מלאה ומוחלטת לכל ובגין כל תאונה ו/או אובדן ו/או חבלה ו/או נזק איזה שהוא שיגרמו לעובדיו בזמן ו/או בקשר לביצוע השירותים על פי הסכם זה.
9.5. הספק מתחייב בזה לפצות ולשפות בשלמות את המזמין על כל נזק וכנגד כל תביעה או דרישה, מכל עילה שהיא, שתוגש על ידי אדם כלשהו, נגדו ו/או נגד מי מעובדיו ו/או שלוחיו ו/או כל מי שבא מטעמם, בגין כל תאונה חבלה או נזק שמפורט בסעיפים 9.1 - 9.4 לכל אדם, לגוף ו/או לרכוש, לרבות ההוצאות המשפטיות שיגרמו לו. לספק תנתן הודעה על תביעה ו/או דרישה כאמור.
9.6. הספק ינקוט בכל האמצעים הדרושים והיעילים להבטיח מניעת נזק ו/או אובדן ויהא מנוע מלטעון כל טענה לגבי נזק או אבדן, שנגרמו בהסכמת המזמין או לפי הוראותיה.
9.7. הספק מתחייב למלא ולשמור על הוראות הבטיחות מכל סוג שהוא החלים על עבודתו לפי הסכם זה, וכן על הוראות כל חוק, דין ונוהג החלים על העבודה.
9.8. הספק מצהיר כי הוא פוטר את המזמין מכל אחריות למוצרים המובאים על ידי הספק לרחבי אתרי המזמין ו/או עבורה במסגרת מילוי התחייבויותיו, לרבות אך לא רק כלים וציוד אשר ישמשו את הספק במילוי התחייבויותיו.
10 ביטוח
10.1 מבלי לגרוע מהתחייבויות ו/או אחריותו של הספק על פי כל דין ו/או הסכם זה, מתחייב הספק לערוך ולקיים, בידיו ועל חשבונו, אצל חברת ביטוח מורשית כדין לעריכת ביטוחים ובעלת מוניטין בישראל, ביטוחים לטובתו ולטובת המזמין, בסכומים ובגבולות אחריות שיקבעו על ידו על פי שיקול דעתו של הספק, ובלבד שלא יפחתו מהביטוחים ומהתנאים הקבועים בטופס אישור על קיום ביטוחים נספח ט' המהווה חלק בלתי נפרד מהסכם זה (להלן: "אישור קיום ביטוחים"), וכמפורט להלן (להלן: "ביטוחי הספק"). הביטוחים יהיו בתוקף במשך כל תקופת מתן השירותים, ולעניין ביטוחים הנערכים על בסיס תביעה ( claims made ) כל עוד יכולה להיות קיימת כלפיו אחריות שבדין ו/או אחריות בקשר להסכם זה ולא פחות מ-7 שנים לאחר תום תקופת ההסכם.
10.2 מבלי לגרוע מהתחייבויות הספק ו/או מאחריותו על פי כל דין ו/או הסכם זה, מתחייב הספק לערוך ולקיים בידיו ועל חשבונו במשך כל תקופת מתן השירותים, ביטוח עבור כל כלי הרכב במסגרת השירותים, כמפורט להלן:
10.2.1 ביטוח חובה כנדרש על-פי דין בגין פגיעה גופנית עקב השימוש בכלי רכב.
10.2.2 ביטוח אחריות בגין רכוש צד שלישי עקב השימוש בכלי רכב שלא יפחת מסך של 500,000 ₪ וביטוח מקיף לכלי הרכב.
10.2.3 למרות האמור לעיל, מוסכם כי הספק רשאי שלא לערוך ביטוח מקיף (למעט צד ג'), במלואו או בחלקו, אולם גם במקרה כזה יחול הפטור בסעיף 4 להלן במלואו.
10.3 מוסכם, כי הספק רשאי לערוך ביטוח אחריות מקצועית משולב מוצר כאמור בסעיף 5 לאישור קיום ביטוחים במקום ביטוח אחריות מקצועית וביטוח חבות המוצר בסעיף 4 לאישור קיום ביטוחים.
10.4 הספק מצהיר ומתחייב כי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו ו/או מי מטעמו, בגין כל נזק ו/או אובדן שייגרם לכל רכוש אשר יובא על ידי הספק ו/או מי מטעמו ו/או עבורו ו/או אשר ישמש בקשר עם אספקת המוצרים (לרבות כלי רכב מכל סוג שהוא) ולרבות נזק אובדן תוצאתי, וכי הוא פוטר את הנ"ל מאחריות לנזק כאמור, וזאת בין אם ערך הספק ו/או מי מטעמו ביטוח לרכוש כאמור ובין אם לאו (הפטור לא יחול כלפי אדם שגרם לנזק בזדון). אם ערך/יערוך הספק ו/או מי מטעמו ביטוח לרכוש כאמור, ו/או חלקו, מתחייב הספק כי הביטוח יכלול ויתור על זכות התחלוף כלפי המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו ו/או מי מטעמו, למעט כלפי אדם שגרם לנזק בזדון.
10.5 בנוסף, מצהיר ומתחייב הספק כי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו בגין נזק שהוא זכאי לשיפוי בגינו (או היה זכאי לשיפוי בגינו אלמלא ההשתתפות העצמית הנקובה בפוליסות) על פי הביטוחים שהתחייב לערוך על פי אישור קיום ביטוחים וכי הוא פוטר את הנ"ל מאחריות לנזק כאמור. הפטור לא יחול כלפי אדם שגרם לנזק בזדון.
10.5.1 למען הסר ספק, הפטורים לעיל באים כדי להוסיף על כל פטור אחר הקיים בהסכם לטובת המזמין ו/או מי מטעמו ולא לגרוע ממנו.
10.6 הספק מתחייב להמציא למזמין את טופס האישור על קיום ביטוחים, נספח ט', חתום על ידי מבטחו, עם חתימת הסכם זה ובכל מקרה לא יאוחר מ- 7 ימים לפני מועד תחילת ביצוע השירותים ולהמציאו מידי תום תקופת הביטוח וכל עוד ההסכם בתוקף (או לתקופה מאוחרת יותר כאמור בסעיף 1 לעיל), ולא יאוחר ממועד תום תקופת הביטוח כמצוין על האישור. בכל מקרה של אי התאמה בגין האמור באישור קיום הביטוחים שהמציא הספק לבין האמור בהסכם זה, מתחייב הספק לגרום לשינויי הביטוחים באופן מיידי ולא יאוחר מ- 3 ימים מדרישת המזמין, על מנת להתאימם להוראות הסכם זה. הספק לא יתחיל לבצע את השירותים לפני שיומצא האישור הנ"ל למזמין כשהוא חתום כראוי על ידי חברת ביטוח מטעמו.
10.7 הספק יהיה חייב לעדכן בכל עת את סכומי הביטוח ואת גבולות האחריות בביטוחי הספק בהתאם לצרכי הביטוח הנובעים מפעילותו. היה ולדעת הספק יש צורך בעריכת ביטוחים נוספים ו/או משלימים לביטוחים הנ"ל, רשאי הספק לערוך ביטוחים אלו כנדרש, כאשר, בכל ביטוח רכוש נוסף ו/או משלים כאמור ייכלל סעיף בדבר ויתור על זכות התחלוף כלפי המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו ו/או הבאים מטעמו למעט כלפי אדם שגרם לנזק בזדון ולעניין ביטוחי חבויות, יורחב שם המבוטח לכלול את המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו בגין אחריות מי מהם למעשי ו/או מחדלי הספק, וזאת בכפוף לקיומו של סעיף אחריות צולבת.
10.8 הספק מתחייב לשמור ולקיים בדייקנות את כל הוראות פוליסות ביטוחי הספק.
10.9 ביטוחי הספק יהיו קודמים לכל ביטוח הנערך על ידי המזמין ו/או מי מטעמו.
10.10 הספק מתחייב להודיע מיד בכתב למזמין על קרות אירוע ו/או נזק ו/או אובדן בקשר להסכם ו/או לשירותים.
10.11 הספק מתחייב לעשות כל פעולה אשר יידרש לעשותה כדי לממש את פוליסות ביטוחי הספק בעת הצורך, לרבות הצטרפותו לתביעה של המזמין, על פי פוליסות הביטוח, אם נדרש לכך על ידו.
10.12 הפר הספק את הוראות הפוליסות באופן המפקיע את זכויות המזמין על פי הפוליסות, יהיה הספק אחראי לנזקים באופן מלא ובלעדי, ולא תהיינה לו כל תביעות ו/או טענות כספיות ו/או אחרות כלפי המזמין ו/או מי מטעמו על כל נזק כספי ו/או אחר שיגרם לו עקב כך.
10.13 הספק אחראי לתשלום דמי הביטוח, וכן לתשלום השתתפויות עצמיות בקשר לביטוחי הספק. סכומים אלו יהיו ניתנים לקיזוז על ידי המזמין מכל סכום שיגיע לספק על פי ההסכם.
10.14 למען הסר ספק, מוסכם, כי גבולות האחריות המפורטים באישור קיום הביטוחים, הינם בבחינת דרישה מזערית המוטלת על הספק שאינה פוטרת אותו ממלוא חבותו לפי הסכם זה ו/או על פי כל דין והספק מצהיר ומתחייב, כי הוא מנוע מלהעלות כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד המזמין ו/או מי מטעמו בקשר לגבולות האחריות האמורים ו/או לגבי מהות הביטוחים הנדרשים והיקפם.
10.15 אין בעריכת הביטוחים כאמור ו/או בהמצאת האישור ו/או בדרישתו על ידי המזמין ו/או הבאים מטעמו ו/או בדרישה לשינויו כדי לגרוע מאחריותו של הספק על פי הסכם זה ו/או על פי כל דין ו/או להטיל אחריות כלשהי על המזמין ו/או על הבאים מטעמו.
10.16 מבלי לגרוע מאחריות הספק ו/או התחייבויותיו על פי הסכם זה ו/או על פי דין, הספק מתחייב להביא לידיעת כל קבלני המשנה מטעמו בקשר לשירותים, את האמור בכל סעיפי הביטוח להסכם זה, ולקבל בכתב את הסכמתם לאמור בסעיפים אלו ואת התחייבותם לפעול על פי הוראות סעיפים אלו (לרבות במפורש ומבלי לגרוע מכלליות האמור, הפטור בסעיף 4 לעיל והמצאת אישור עריכת ביטוח). למען הסר ספק, הספק יהא אחראי כלפי המזמין ו/או צד ג' בקשר לשירותים במלואם, בין אם השירותים ניתנו על ידו ו/או ספק משנה מטעמו.
10.17 מובהר כי הוראות הביטוח שלעיל יחולו גם במסגרת התקשרות בחוזה שירות עם הספק.
10.18 לא מילא הספק אחת ו/או יותר מהתחייבותו בקשר לנספח זה, לרבות לא הציג את אישור קיום הביטוחים המצ"ב המקורי בחתימת המבטח, יהווה הדבר הפרה יסודית של הסכם זה, אולם לא יהיה בכך לפטור את הספק מהתחייבות כלשהי בקשר עם פוליסות הביטוח הנ"ל.
11 קיזוז
11.1 המזמין רשאית לקזז מכל סכום או תמורה שהמזמין תהיה חייבת לספק על-פי הסכם זה, כל סכום אשר הספק יהיה חייב למזמין, אם בגין חוזה זה ואם מכל סיבה אחרת וזאת מבלי להזדקק לתביעה משפטית או לפסק דין נגד הספק או למו"מ משפטי כלשהו.
11.2 במידה וכל הסכומים שיגיעו לספק לא יכסו את הסכומים שהמזמין תהיה זכאית להם, תהיה המזמין רשאית לגבות את ההפרש באמצעות חילוט הערבות ו/או באמצעות הליכים משפטיים, הכל לפי שיקול הדעת של המזמין.
11.3 בכל מקרה שהספק לא יבצע התחייבויותיו בהתאם לאמור בהסכם זה ובנספחיו ו/או לא ימלא אחר הודעות בכתב מטעם נציג המזמין בתוך פרק זמן שנקבע בהודעות, יהיה המזמין רשאי לבצע את השירותים ו/או איזה חלק מהם בעצמו ו/או באמצעות מי מטעמו או ע"י ספק או ספק אחר או מציע אחר, וזאת על חשבונו של הספק.
11.4 המזמין ינכה את הסכום ששולם על ידו בהקשר לכך ובצירוף הוצאותיו מהכספים שיגיעו ממנו לספק.
11.5 אין האמור בסעיף זה בא לגרוע מזכויות המזמין עפ"י החוק ועפ"י שאר סעיפי החוזה הנ"ל.
12 אי הסבה
12.1 מוסכם בזאת, כי הספק אינו רשאי להסב ו/או להמחות לאחר את ההסכם או את ביצוע העבודות בכל דרך שהיא, אלא אם נתקבלה לכך הסכמת המזמין מראש ובכתב.
13 הפרות וסעדים, סיום חוזה או ביטולו
13.1 מוסכם בין הצדדים כי הוראות סעיף 13 הנם תנאים עיקריים ויסודיים של חוזה זה והפרת כל אחד מהם תחשב כהפרה יסודית של החוזה.
13.2 מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, לא עמד הספק התחייבויותיו לפי הסכם זה, במועדים הקבועים בהסכם, רשאי המזמין להזמין את פרטי מוצרי המזון מספק אחר, והספק יחוייב בעלות תוספת של 20%, בהערכה מצטברת של עלויות המזמין. המזמין יהיה רשאי לקזז את הפיצוי מכל סכום שהוא חייב לספק.
13.3 המזמין יהיה זכאי לנכות את סכום הפיצויים המוסכמים הנקובים בסעיף זה מכל תשלום שיגיע לספק או לגבותם בכל דרך חוקית אחרת הכל לפי שיקול דעתו הבלעדי.
13.4 חילוט הפיצויים המוסכמים מניכויים מתשלומים המגיעים לספק לא ישחררו את הספק מהתחייבויותיו על פי חוזה זה.
14 סיום ההתקשרות
המזמין תהיה רשאית לבטל ו/או להביא לידי סיום הסכם זה, כולו או חלקו, על פי שיקול דעתה הבלעדי בכל עת, על ידי מתן הודעה מוקדמת לספק של 30 יום מראש, ולספק לא תהיה כל טענה ו/או תביעה נגד המזמין בכל הקשור לכך ו/או הכרוך בביטולו ו/או הבאתו של ההסכם לידי סיום.
14.1 מבלי לגרוע מזכות המזמין להביא חוזה זה לידי סיומו, יהא למזמין הזכות להביא חוזה זה לידי סיום, באופן מיידי, בכל אחד מן המקרים הבאים:
14.1.1 במקרה שהספק יפר את החוזה הפרה יסודית כהגדרתו לעיל.
14.1.2 ניתנו לספק שתי התראות בכתב על ליקויים שנתגלו במתן השירותים.
14.1.3 הוטל עיקול זמני או קבוע או נעשתה פעולה כלשהי של הוצאה לפועל לגבי נכסי הספק, כולם או חלקם, והעיקול או הפעולה האמורה לא הופסקו או הוסרו לחלוטין תוך 7 ימים ממועד ביצועם.
14.1.4 הוגשה נגד הספק התראת פשיטת רגל או ניתן צו כינוס נכסים לגבי נכסיו, כולם או חלקם, או הוגשה נגדו בקשת פשיטת רגל, ובמקרה של מציע שהוא תאגיד נתקבלה על ידו החלטה על פירוק מרצון או שהוגשה נגדו בקשה לפירוק או ניתן נגדו צו פירוק או שהוא הגיע לפשרה או סידור עם נושיו כולם, או חלקם, או שהוא פנה לנושיו למען קבל ארכה או פשרה למען הסדר איתם על פי סעיף 233 לפקודת החברות (נוסח חדש) תשמ"ג 1983.
14.1.5 הוכח להנחת דעתו של המזמין כי הספק הסתלק מביצוע החוזה.
14.1.6 כשיש בידי המזמין הוכחות, להנחת דעתה, כי הספק או אדם אחר מטעמו נתן או הציע שוחד, מענק, דורון או טובת הנאה כלשהי בקשר עם הזכייה במכרז ו/או בקשר לחוזה זה או ביצועו.
14.1.7 התברר כי הצהרה כלשהי של הספק שניתנה במכרז או בקשר עם חתימת חוזה זה אינה נכונה, או שהספק לא גילה למזמין עובדה מהותית אשר, לדעת המזמין, היה בה כדי להשפיע על ההתקשרות עמו.
14.2 ספרי המזמין וחשבונותיו ישמשו ראיה לכאורה בכל הנוגע לתשלומים ששולמו לספק ומועדיהם.
14.3 לא יראו בשימוש המזמין בזכויותיה על פי מסמכי המכרז כביטול החוזה על ידי המזמין אלא אם המזמין הודיעה על כך לספק במפורש ובכתב, והספק יהיה חייב לעמוד בכל התחייבויותיו על פי החוזה, כל עוד לא נתנה לו הודעה על ביטול החוזה.
15 תוצאות סיום חוזה או ביטולו
15.1 בתום תקופת החוזה, או מיד עם ביטולו, המלא או החלקי, מכל סיבה שהיא, לפי המוקדם, יחולו בין היתר הוראות אלה:
15.1.1 הספק לא יהא זכאי לפיצוי או לשיפוי כלשהו מהמזמין בגין אובדן רווחים או טובות הנאה מסוג כלשהו, הנובעים מסיומו או ביטולו של חוזה, והספק פוטר בזה את המזמין בכל חבות כאמור.
15.1.2 סיומו של חוזה זה בתום תקופת החוזה, או ביטולו של החוזה במועד מוקדם יותר, לפי העניין, לא יפגע בחיוב כספי שנוצר על פי החוזה לפני תום תקופת החוזה או ביטולו כאמור, והצד החייב ימלא את חיוביו במועד שעליו למלאו על פי הוראו חוזה זה.
15.1.3 הובא ההסכם לידי סיום בשל הפרה של הספק, לפני תום תקופת האחריות, יהיה זכאי המזמין לפיצוי מוסכם בשיעור של 10% ממחיר המוצרים. הובא ההסכם לידי סיום בשל הפרה של הספק לאחר תום תקופת האחריות, הנוגעת למתן השירות, תהיה המזמין זכאית לפיצוי מוסכם בשיעור של 10% מהמחיר שהציע הספק.
15.1.4 היה הביטול ביטול חלקי, יחולו ההוראות שלעיל לגבי החלק שבוטל.
16 פיצוי מוסכם
16.1 לא השלים הספק את העבודות במועד בהתחשב בהארכה או בקיצור כאמור בהסכם זה, ישלם הספק למזמין פיצוי קבוע מוסכם ומוערך מראש בסך השווה ל 300 ₪, לכל יום איחור, החל מן המועד שנקבע להשלמת העבודות על פי הגדרת המזמין 14 יום מחתימה ועד להשלמתם בפועל. רשאי המזמין אך לא חייב לגבות את סכום הפיצוי לשיקול דעתו בלעדית של המזמין.
16.2 המזמין יהיה ראשי /אך לא חייב לקזז את סכום הפיצוים המוסכמים מכל סכום שיגיע לספק.
16.3 תשלום הפיצוי אין בו כשלעצמו שחרור הספק מהתחייבויותיו להשלים את העבודות, או מכל התחייבות אחרת לפי הסכם זה.
16.4 הפיצוי המוסכם הינו בנוסף לכל סעד אחר הנתון למזמין על פי כל דין לרבות – ומבלי לפגוע בכלליות האמור – פיצויים בגין נזקים ו/או ביטול חוזה זה ו/או כל סעד אחר.
17 יחסי הצדדים
17.1 מוסכם ומוצהר בזה, כי היחסים בין הספק, לבין המזמין על פי חוזה זה הם יחסים של ספק עצמאי ומזמין, בהתאמה, וכי אין בחוזה זה כדי ליצור, ושם דבר בהוראות חוזה זה לא יתפרש כיוצר, יחסי עובד- מעביד, יחסי שותפות או יחסי סוכנות בין הספק, עובדיו, פקידיו, שלוחיו וכל הפועלים בשמו או מטעמו לבין המזמין.
17.2 הספק מתחייב בזאת כי לא יטען ולא יעלה טענות בפורום ובמועד כלשהם שיהא בהם כדי לשנות את מעמדו כספק עצמאי כלפי המזמין ואת העדר יחסי עובד - מעביד בינו ובין מי מטעמו לבין המזמין.
17.3 הספק מתחייב לשפות ולפצות את המזמין בגין כל נזק ו/או הוצאה שייגרמו למזמין עקב תביעה ו/או דרישה המתבססת על כך שבין המזמין לבין הספק ו/או מי מעובדי הספק שררו יחסי עובד - מעביד ו/או הנובעת מביצוע השירותים השוטפים וזאת מיד עם דרישתה הראשונה של המזמין.
17.4 הספק יהיה אחראי באופן בלעדי, לקיום כל החיובים החלים עליו על פי כל דין כלפי עובדיו, לרבות תשלום שכר, זכויות סוציאליות, תשלומי מסים, ותשלומי חובה אחרים בגינם, הבטחת תנאי בטיחות בעבודה ושמירת בריאותם ורווחתם. הספק אחראי למסירת מידע מלא והדרכה לעובדיו, לרבות בכל הנוגע לסיכונים הקשורים בטיפול במוצרים ובהספקתם למזמין וביצוע טיפולים שוטפים, אם וככל שהם קיימים וידועים לו, ולנקיטת כל אמצעי המנע הסבירים למניעת סיכונים אלה.
18 ויתור או ארכה
שום ויתור, ארכה או הימנעות של צד לחוזה זה מעידה על זכות או ברירה העומדת לו על פי חוזה זה, או מדרישה כי הצד השני ימלא התחייבויותיו על פי חוזה זה, בין בכלל ובין במועדה, לא יהיו בני תוקף אלא אם נעשו במפורש ובכתב, ולא יחשבו כויתור על זכויותיו של אותו צד על פי חוזה זה או על פי דין.
19 שונות
19.1 מוסכם בין הצדדים כי הוראות חוזה זה משקפות נכונה את המוסכם והמותנה בניהם במלואו, וכי המזמין לא תהה קשורה בכל הבטחות, פרסומים, הצהרות, מצגים, הסכמים והתחייבויות, בכתב או בעל פה, שאינם נכללים בחוזה זה ואשר נעשו, אם נעשו, קודם לחתימתו. כל ויתור או הסכמה או שינוי מהוראות חוזה זה לא יהא לו כל תוקף אלא אם נעשה בכתב ובחתימת שני הצדדים, והספק יהא מנוע מלהעלות כל טענה בעניין שלא נעשה בדרך האמורה.
19.2 כל הודעה שצד אחד צריך ליתן למשנהו לפי חוזה זה תינתן במסירה אישית או במכתב רשום לפי הכתובת המצוינת במבוא לחוזה זה.
19.3 הודעה שנשלחה בדואר רשום תחשב כנתקבלה 72 שעות לאחר הישלחה מבית דואר בישראל.
19.4 סמכות השיפוט הבלעדית לגבי כל עניין הנובע מחוזה זה תהיה לבתי משפט המוסמכים בעיר לוד בלבד.
19.5 הספק ישא בהוצאות ביול חוזה זה ובהוצאות ביול מסמכים אחרים הקשורים או נובעים מחוזה זה.

ולראיה באו הצדדים על החתום :


_______________ ____________________
הספק תפוח רשת מתנ"סים לוד































נספח ח'
לכבוד
תפוח רשת מתנ"סים לוד

הנדון: ערבות בנקאית להסכם ההתקשרות


על פי בקשת _________ (להלן: "המבקשים"), אנו ערבים בזאת כלפיכם לסילוק כל סכום עד לסך של 50,000 ש"ח (במילים: חמישים אלף שקלים חדשים), בתוספת הפרשי הצמדה למדד הנובעים מהצמדת הסך הנ"ל למדד, כמפורט להלן (להלן: "הפרשי הצמדה"), שתדרשו מאת המבקשים בקשר להסכם מס' 1/2022 לאספקת מוצרי מזון לאתרי הרשת.

אנו מתחייבים לשלם לכם כל סכום או סכומים עד לסך הנ"ל, תוך 7 ימים מיום דרישתכם בכתב שתגיע אלינו, מבלי להטיל עליכם לבסס את דרישתכם או לדרוש את הסכום תחילה מאת המבקשים.
ערבות זו הינה בלתי חוזרת ובלתי תלויה ולא ניתנת לביטול, ולא יהיה צורך להוכיח את דרישתכם על פיה בהליך משפטי, או באופן אחר, ולא תהיו חייבים להגיש תחילה, לשם קבלת תשלום על פיה, תביעה משפטית נגד המבקשים, ולדרוש תחילה תשלום מאת המבקשים.

במכתבנו זה:

"מדד" - משמעו מדד המחירים לצרכן, המתפרסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ולמחקר כללי.

הפרשי ההצמדה יחושבו כדלקמן:
אם יתברר מתוך המדד שפורסם לאחרונה לפני התשלום בפועל, על פי ערבות זו (להלן: "המדד החדש"), כי המדד החדש עלה לעומת המדד בגין חודש ______ שפורסם בתאריך ____ (להלן: "המדד היסודי"), יהיו הפרשי ההצמדה סכום השווה להכפלת המדד החדש בסכום הקרן המצוין כדרישתכם הנ"ל, מחולק במדד היסודי.

ערבות זו תשאר בתוקפה עד ________ ועד בכלל. דרישה שתימסר לנו אחרי המועד הנ"ל לא תענה.

ערבות זו אינה ניתנת להעברה או להסבה.

בכבוד רב,

_________________

נספח ט'

תאריך:
לכבוד,
תפוח, רשת מתנ"סים לוד
(להלן: "המזמין")

הנדון: אישור עריכת ביטוח

אנו החתומים מטה מזמין לביטוח בע"מ מצהירים, כי ערכנו עבור ______________________ (להלן: ״הספק״) את הביטוחים המפורטים להלן, בקשר עם הסכם שנחתם בין המזמין לספק לאספקת מוצרי מזון בקשר להסכם (להלן : "השירותים"), וזאת לתקופה המתחילה ביום ועד ליום שני התאריכים נכללים (להלן: "תקופת הביטוח"):
1. ביטוח רכוש – פוליסה מספר _______________.
ביטוח רכוש הספק, לרבות רכוש שבחזקתו ו/או באחריותו, בערך כנון, למעט מלאי, מפני אובדן או נזק עקב הסיכונים המקובלים בביטוח "אש מורחב" לרבות: אש, ברק, עשן, התפוצצות נזקי טבע, סערה, סופה, שיטפון, נזקי נוזלים והתבקעות, התנגשות, פגיעה מכלי רכב, פריצה ושוד, שביתות פרעות, נזק בזדון.
2. ביטוח אחריות מעבידים – פוליסה מספר _________________.
ביטוח אחריותו של הספק, על פי פקודת הנזיקין [נוסח חדש] ו/או חוק האחריות למוצרים פגומים תש"ם-1980, כלפי כל עובדיו וכל מי שייחשבו כעובדיו, בגין מוות ו/או נזק גוף ו/או נזק שכלי ו/או נזק נפשי ו/או מחלה מקצועית תוך כדי ו/או עקב עבודתם, לרבות בקשר לשירותים, בגבולות אחריות אשר לא יפחתו מסך של 20,000,000 ₪ למקרה אחד ובסה"כ לתקופת הביטוח. הביטוח לא יכלול חריג ו/או הגבלה בקשר ל: ימי ושעות עבודה, העסקת נוער, חבות בגין וכלפי קבלנים, קבלני משנה ועובדיו, היה וייחשב המבוטח למעבידם. הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו אם נטען כי מי מהם נושא בחבות מעביד כלפי מי מעובדי הספק ו/או נטען כי מי מהם נושא באחריות שילוחית לעניין חבות הספק כלפי עובדיו.
3. ביטוח אחריות כלפי צד שלישי - פוליסה מספר _________________.
ביטוח אחריותו של הספק, על פי דין, בגין כל נזק ו/או אובדן לגוף ו/או רכוש, שנגרם ו/או ייגרם לצד שלישי לרבות למזמין ו/או מי מטעמו בקשר ו/או תוך כדי ו/או עקב ביצוע השירותים, בגבולות אחריות אשר לא יפחתו מסך של 2,000,000 ₪ למקרה אחד ובסה"כ לתקופת הביטוח. הביטוח לא יכלול חריג ו/או הגבלה בקשר ל: אש, עשן, התפוצצות, זיהום תאונתי פתאומי ובלתי צפוי, פריקה וטעינה (חבות בגין וכלפי קבלנים קבלני משנה ועובדיו, שביתות והשבתות, תביעות תחלוף מצד המוסד לביטוח לאומי הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו בגין אחריות שעלולה להיות מוטלת על מי מהם עקב מעשי ו/או מחדלי הספק ו/או מי מטעמו הביטוח יכלול סעיף אחריות צולבת לפיו ייחשב הביטוח כאילו נערך בנפרד עבור כל אחד מיחידי המבוטח
4. ביטוח אחריות מקצועית - פוליסה מספר ________________.
לכיסוי אחריותו של הספק, על פי דין, בגין מעשה ו/או מחדל מקצועי מצד הספק ו/או מי מטעמו לרבות רשלנות ו/או טעות ו/או השמטה לרבות בכל הקשור למתן השירותים, בגבולות אחריות אשר לא יפחתו מסך של 1,500,000 ₪ למקרה אחד ובסה"כ לתקופת הביטוח. הביטוח לא יכלול חריג או הגבלה בקשר לאי יושר עובדים ומנהלים, מרמה, מעשה במתכוון, חריגה מסמכות, נזק כספי, הפרת סודיות. הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו בגין חבות אשר עלולה להיות מוטלת על מי מהם עקב מעשה ו/או מחדל של הספק ו/או של הבאים מטעמו, הביטוח יכלול סעיף אחריות צולבת לפיו ייחשב הביטוח כאילו נערך בנפרד עבור כל אחד מיחידי המבוטח, מבלי לגרוע מביטוח חבותו של הספק כלפי המזמין. התאריך הרטרואקטיבי בפוליסה יהיה לא מאוחר מהמועד בו החל בביצוע השירותים אך לא לפני _______________.
ביטוח אחריות מוצר - פוליסה מספר ________________.
לכיסוי אחריותו של הספק, על פי דין בגין נזק כלשהו לגוף ו/או רכוש של אדם ו/או גוף משפטי לרבות נזק תוצאתי, בקשר ו/או עקב מוצרים שיוצרו ו/או טופלו ו/או שווקו ו/או סופקו על ידי הספק ו/או הבאים מטעמו, בגבולות אחריות אשר לא יפחתו מסך של 1,500,000 ₪ למקרה אחד ובסה"כ לתקופת הביטוח. הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו בגין אחריות מי מהם בקשר ו/או עקב המוצרים. הביטוח יכלול סעיף אחריות צולבת לפיו ייחשב הביטוח כאילו נערך בנפרד עבור כל אחד מיחידי המבוטח, מבלי לגרוע מביטוח חבותו של הספק כלפי המזמין. הביטוח כולל תקופת גילוי בת 6 חודשים. התאריך הרטרואקטיבי בפוליסה יהיה לא מאוחר מהמועד בו החל בביצוע השירותים אך לא לפני _______________.
5. ביטוח אחריות מקצועית משולב מוצר- פוליסה מספר _________________לכיסוי אחריותו של הספק, על פי דין בגין מעשה ו/או מחדל מקצועי מצד הספק ו/או מי מטעמו לרבות בכל הקשור למתן השירותים ו/או בגין אחריותו של הספק, על פי דין בגין נזק כלשהו לגוף ו/או רכוש של אדם ו/או גוף משפטי לרבות נזק תוצאתי, בקשר עם ו/או עקב מוצרים שיוצרו ו/או טופלו ו/או שווקו ו/או סופקו על ידי הספק ו/או הבאים מטעמו לרבות בכל הקשור למוצרים/מוצרים נשוא אישור זה, בגבולות אחריות אשר לא יפחתו מסך של 1,500,000 ₪ למקרה אחד ובסה"כ לתקופת הביטוח. הביטוח לא יכלול חריג ו/או הגבלה בקשר לאי יושר עובדים ומנהלים, מרמה, מעשה במתכוון, חריגה מסמכות, נזק כספי, הפרת סודיות, הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו בגין חבות אשר עלולה להיות מוטלת על מי מהם עקב מעשה ו/או מחדל של הספק ו/או של מי הבאים מטעמו. בנוסף, הביטוח מורחב לשפות את המזמין ו/או מנהליו ו/או עובדיו בגין אחריות מי מהם עקב המוצרים. הביטוח יכלול סעיף אחריות צולבת לפיו ייחשב הביטוח כאילו נערך בנפרד עבור כל אחד מיחידי המבוטח, מבלי לגרוע מביטוח חבותו של הספק כלפי המזמין. הביטוח כולל תקופת גילוי בת 6 חודשים. התאריך הרטרואקטיבי בפוליסה יהיה לא מאוחר מהמועד בו החל בביצוע השירותים אך לא לפני _____________.
כל הביטוחים כוללים תנאים מפורשים כדלקמן:
1. אנו מאשרים כי בפוליסה לא קיים/מבוטל חריג רשלנות רבתי ו/או כל חריג לעניין התנהגות המבוטח החורגת מסטנדרט של מבוטח סביר ו/או מלווה ביסוד נפשי של פזיזות או אי אכפתיות אולם אין בביטול החריג כאמור בכדי לגרוע מזכויות המבטח וחובות המבוטח על פי הדין, וזאת בכפוף לאמור באישור ביטוח זה.
2. הפרה ו/או אי קיום בתום לב של תנאי הפוליסות ו/או החבות המוטלות על המבוטח לא תפגע בזכויות המזמין לקבלת שיפוי על פי הפוליסות.
3. הביטוחים הינם קודמים וראשוניים לכל ביטוח הנערך על ידי המזמין, ומבטחו של הספק מוותר על הזכות ו/או טענה ו/או דרישה בדבר שיתוף בביטוחי המזמין.
4. הספק לבדו יהיה אחראי לתשלום הפרמיות וההשתתפויות העצמיות הנקובות בביטוחים המפורטים לעיל.
5. הביטוחים כוללים סעיף מפורש בדבר ויתור זכות התחלוף כלפי המזמין ו/או עובדיו ו/או מנהליו ו/או מי מטעמו, ובלבד שהאמור בדבר הוויתור על זכות התחלוף לא יחול לטובת מי שגרם לנזק מתוך כוונת זדון.
6. המבטח אינו רשאי לבטל את הביטוחים ו/או לשנות לרעה, אלא אם כן שלח המבטח למזמין הודעה בדואר רשום על כוונתו לעשות כן 60 יום לפני כניסתו של ביטול הביטוח ו/או שינוי לרעה של הכיסוי הביטוחי.
הביטוחים המפורטים באישור זה הינם בהתאם לתנאי הפוליסות המקוריות עד כמה שלא שונו באישור זה, ובלבד שאין בשינוי האמור כדי לגרוע מתנאי הפוליסות המקוריות.
שם החותם תפקיד החותם חתימת המבטח חותמת המבטח תאריךסימוכין:«מסמך_סימוכין»

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות